Ga naar inhoud
  • 0

Bmw e89 daklampjes piepen en branden als je hard door een bocht gaat..


Maurice1975

Vraag

Goedemorgen ,

ik ben nieuw op dit forum dus ik zal me even voorstellen.

ik ben Maurice ,47 jaar en kom uit Delft.

ik heb een vraag over de z4 die ik sinds een maandje in bezit heb. Een 2.3 uit 2013 met 30.000 km .

het geval wil dat als ik vrij vlot over een rotonde gaat of een scherpe bocht, de lampjes van de dakbediening gaan branden en piepen . 
ben nog niet naar de garage geweest maar ben benieuwd of een van jullie dat bekend voorkomt en misschien weet, het is dat of….mischien een sensor…?

vr gr Maurice 

Link naar reactie
  • Antwoorden 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Populaire dagen

Beste reacties voor deze vraag

2 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Een 23i uit 2013, die heeft dan lang op een nieuwe eigenaar staan wachten want eind 2011 werden de 23i en 30i afgelost door de 20i en 28i viercilinders.

 

Anyway, uit laten lezen zal helpen want zo is het gissen. Er kunnen zeker problemen met het dak voorkomen, echter meestal betreft het problemen met openen en sluiten door slijtage aan de kabelboom en of scheuren van hydrauliek slangen. Een kabelbreuk kan zeker een verstoring veroorzaken ook tijdens het rijden maar ik verwacht dat je dan ook problemen hebt met openen en sluiten. 
 

Ander dingetje, til de deksel van je kofferbakbodem eens op, is het nog droog daar beneden?

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.