Ga naar inhoud

Angel eyes & kompressor ervaring


The Shrike

Aanbevolen berichten

Hallo, heb 2 vraagjes, die waarschijnlijk al tig keer zijn gesteld, maar kan de antwoorden niet vinden, dus ik vraag nog een keer (daarnaast begrijp ik dat ik een grote jongen met hubraum wordt als ik veel nieuwe berichten post :D )

Nee, zondel gel*l, ik ben op zoek naar:

1- angel eyes voor mijn QP2.8, waar kan ik die kopen?

2- ervaringen met kompressor (Gpower, infinita, etc.) in NL

All feedback is welkom

DVG The Shrike

Link naar reactie
  • Reacties 14
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Huub heeft Angel eyes gemonteerd in zijn 2.8 QP dus dat is de aangewezen persoon om ervaringen te vragen. Je ziet ze op allerlei sites wel te koop, in allerlei varianten:

Bv http://www.power-tuning.fr/c229530.1.html; Er was nog een bekendere, maar die kan ik even niet vinden.

Ervaringen met compressoren heb ik niet in de Z3, je hoort het niet zo vaak. MIsschien dat Pierre nog wat wijze raad voor je heeft..

Link naar reactie

Op de Duitse fora zijn kompressors van Infinita's (ASA) erg hot, hier zijn al vele kits verkocht op de ZZZ en ZZZZ :D Vooral de kit met 286pk voor de 3.0 vind gretig aftrek voor een kleine 4000 euro, is er ook voor de 2.8.

Lees tot nu toe veel positieve berichten ;)

Link naar reactie
Vooral de kit met 286pk voor de 3.0 vind gretig aftrek voor een kleine 4000 euro, is er ook voor de 2.8.

Lees tot nu toe veel positieve berichten :D

Doe je dat nu express, Pierre??? Mij lekker maken met 286 Pk uit een 3.0?? ;) :D Alleen vind ik 4 mille toch wel te gortig hoor...

Link naar reactie
Doe je het voor 3600 euro dan ??

Kijk maar eens Hier

PS Had er geen bijbedoeling bij :lol:

Is wel uniek in NL Super ben je de enige en word dat echt jouw laatste uitgave :schater:

Link naar reactie
Huub, zoals gezegd, hij is er ook voor de 2.8 in diverse vermogensvarianten :schater::schater:

Had gisteren toevallig ook deze site ervoor.Denk er maar niet aan of ik het wel wil :lol: ben ook meer een Originalo :schater:

Link naar reactie

Dank voor de info.

BMW zelf heeft dus geen "angel eyes" setjes om om te (laten) bouwen? Misschien is het ook wel een leuk project om het zelf te doen.

Wat zijn eigenlijk de bevindingen/meningen om in plaats van een kompressor een hubraum erweiterung van bv. Hamann te laten doen. De prijs is ongeveer gelijk en meer Hubraum blijft toch lekkerder, of niet?

Ik heb overigens wel het plan dat mocht ik dan toch zoveel geld gaan uitgeven, ik ook gelijk een backup motor ga kopen i.g.v. "totalschaden". Ik zag laatst op de website van 1 van de gerenomeerde tuning bedrijven (ik weet niet meer welke) in D een nieuwe 3 liter motor plus uitlaat (van z4) voor EUR3500,- staan. Deze is verder toch identiek aan die in de z3?:lol:

DVG

Link naar reactie
Wat zijn eigenlijk de bevindingen/meningen om in plaats van een kompressor een hubraum erweiterung van bv. Hamann te laten doen. De prijs is ongeveer gelijk en meer Hubraum blijft toch lekkerder, of niet?

Er is volgens mij niemand die hier een compressor of turbo of id heeft ingebouwd. Het is best wel duur. En er rijd naar mijn weten hier ook niemand met een schnitzer/hamann/alpina getunede Z rond. Het advies luid meestal: verkoop je Z, koop een :lol: da's net zo snel en kost eigenlijk net zoveel. Voor info over compressor en getunede wagens moet je denk ik echt in de duitse fora zijn.

Link naar reactie

Gelijk heb je Napoje, Kompressor lees ik meer betere ervaringen over dan de hubraummotor, die is alleen interessant als je ZZZ al 200ton heeft gelopen, levert minder goede prestaties dan een kompressor :)

Maar ein :m: ist durch nichts zu ersetzen.........als durch ein :m: mit alpha n und Supersprint B) :rolleyes:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.