Ga naar inhoud
  • 1

Streamen Spotify BMW e89 Z4 idrive 2009


Robbert2

Vraag

17 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
  • Administrator

Check. Ik denk dat het nogal afhangt van de opties die je E89 heeft. Er zijn genoeg mogelijkheden om alsnog Bluetooth (en meer) te krijgen als je het niet hebt, je zou bijvoorbeeld eens bij Thommy.nl in Lisse te rade kunnen gaan. Die kan enorm veel met je audio- en navigatiesysteem. 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb nu tune 2air super alles werkt ook telefoon deze loopt via USB zo ziet de auto hem en je telefoon ziet hem als alleen audio stuurbedining werkt ook scherm ook als je Android telefoon hebt zie je alleen prev en next als je iPhone hebt zie je zelf de nummer lijst artiest enz  

Link naar reactie
  • 0
Op 10-8-2022 om 16:32, Robbert2 zei:

Ik heb nu tune 2air super alles werkt ook telefoon deze loopt via USB zo ziet de auto hem en je telefoon ziet hem als alleen audio stuurbedining werkt ook scherm ook als je Android telefoon hebt zie je alleen prev en next als je iPhone hebt zie je zelf de nummer lijst artiest enz  

 

Hoi Robbert, 

welke Tine 2 air heb jij er nu in zitten. Werkt telefoon en streamen nu goed, en t geluid ?ik hoor t graag 

grt Gert Jan 

Link naar reactie
  • 0

heb deze en werkt prima met Android  ook de telefoon werkt gewoon via bluetooth

tune2air https://www.googleadservices.com/pagead/aclk?sa=L&ai=DChcSEwiikbWJ58_5AhUR2dUKHef6A18YABAKGgJ3cw&ae=2&ohost=www.google.com&cid=CAESbOD2m7EsKwLlwVttILRIzJqFrNI6WfPGi7q4T2Q8C7_NJ9GC94vaqm2gj1qIvhOZEPTb8rQ3bAohsqrZ06d-c0VooKA8Awl9kyIy90J6HkyW4gmMGQA-RaAZPwiYH60px0qzrx-Y7TdWnldiwg&sig=AOD64_2mMmv18P4JwVHxJf6t1xLstwZzzg&ctype=5&q=&ved=2ahUKEwj606uJ58_5AhWUtqQKHWPBBGEQ9aACKAB6BAgBEFw&adurl=

stuur bediening werkt ook geluid harder zachter en volgend nummer zie alleen de artiest niet maar dit schijnt als je een iphone hebt wel zicht baar te zijn op het scherm 

is zie op het scherm alleen next & priv

geluid is goed 

  • Like 1
Link naar reactie
  • 0

ik heb vandaag de Tune2Air gekregen, maar krijg het niet werkend. 

In het handschoenenkastje zit alleen een USB aansluiting. De bluetooth werkt, maar geen geluid. Via de aux onder de middenarmsteun en een USB in de sigarettensocket, wel geluid, maar geen telefoon connectie. 

Ik denk dus dat er zowel een USB als een Aux aansluiting in het handschoenenkastje moet zitten om het goed te laten werken. 

Ik stuur het maar terug, helaas

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.