Ga naar inhoud

Eisenmann Sportendtopf BMW Z3 1,9l z 3


Aanbevolen berichten

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Gefeliciteerd! Er staat Ãœberweisung, dus een internationale overschrijving. Daarvoor heb je zijn naam, adres, bankrekeningnummer, banknaam, bankadres/plaats en liefst IBAN en BIC nummers nodig. Hij zal dat ook wel weten.

Link naar reactie

En normale procedure is vooraf overmaken! Altijd een vertrouwenskwestie, kijk vooral ff naar de aantal bewertungen :D

Zie dat ie er maar 5 heeft, dat is erg weinig, en meld al dat de verzending duur wordt, misschien toch maar ff naar Hannover rijden en cash afrekenen. :m:

Link naar reactie

2x 80mm ^_^ ^_^ Wat een pijpen. Hiervoor moet je zeker een stuk uit je schot gaan zagen/slijpen, anders smelt het weg. Die RVS pijpen worden erg heet en je moet daarom een cm ruimte om de pijpen heen houden. Nu passen die 2x80 er sowieso niet onder zonder slijpen dus als je toch aan de gang bent doe het niet te krap..

Link naar reactie

:D :D :D :muur::muur::muur::muur::muur::muur::muur::muur::muur: Heb een HEEL belangrijk lesje geleerd!

Had dus die eindemper gekocht en was dus bezig met de betaling en verzending.

Nou moest ik wachten, op degene die m verkocht had, totdat hij een manier had gevonden om die einddemper te verzenden.

Nou had ie iets gevonden maar vroeg aan mij om eerst het geld over te maken.

Ik was zo in de wolken dat ik dat dus had gedaan :muur::muur::muur:

Wist ik veel, ik dacht "een eerlijke duitser"

Nou reageert ie nergens meer op. :lol::)

Ik heb zijn bankgegevens maar ik kan daar niks mee. En rabobank kan het geld niet meer terughalen. :(

Heb veel op Marktplaats gehandeld maar Ebay was nieuw voor me.

Link naar reactie

Hoe lang is het geleden dat je hem voor het laatst gesproken hebt?

Het komt wel eens voor, maar niet zo heel vaak. Een vernietigende feedback doet heel veel kopers in de toekomst zich wel twee keer bedenken.

Misschien is hij op vakantie? Wel erg balen. Hopelijk komt het nog goed.

Link naar reactie

Heb je kans op. Zo gaat het bij mijn alu paneeltjes op het moment ook. Hij heeft niet altijd de beschikking over een computer. Waarschijnlijk een verhuizing ofzo.

Bij ebay kun je geloof ik heel goed terecht wanneer er problemen optreden. Wat was de status van die man? Veel goede reactie's, of helemaal nog geen? IC :) Nogal magertjes... :lol:

Link naar reactie

Maar wel heel weinig positieve bewertungen :)

Zeg niet ik heb je niet gewaarschuwd B)

Wat kun je doen:

-Als je een adres hebt vanuit ebay het telefoonnummer zoeken in het internationale telefoonboek van KPN onder Duitsland, hem bellen en vragen waar het artikel blijft.

-Hem formeel via ebay verzoeken te reageren!

-Klacht indienen en de terugbetalingsprocedure opstarten, je bent voor een bepaald bedrag verzekerd door Ebay

-Eventueel opgeven aan je Rechtsbijstand.

groet en suc6,

Pierre

Link naar reactie

Ja dan heeft ie hem zelf ook gekocht, toch maar nog eens een vriendelijke mail sturen of ie je geld al heeft gekregen, kan natuurlijk altijd een ebay beginner zijn net als jij B)

Man wat zijn wij toch een behulpzaam forum, that's the forum spirit, super Marc :)

Link naar reactie

Oeff heb geluk gehad! Kreeg na 6 dagen eindelijk een reactie!

Hallo

Das Geld ist da und der Endtopf ist auf dem Weg nach Apeldoorn.

Er soll diese Woche noch ankommen. Das sagt zumindest die Spedition.

Bitte schicken Sie mir eine mail wenn der Endtopf angekommen ist.

MfG

Woehoe B) :rolleyes::) :fez:

Link naar reactie
Oeff heb geluk gehad! Kreeg na 6 dagen eindelijk een reactie!

Hallo

Das Geld ist da und der Endtopf ist auf dem Weg nach Apeldoorn.

Er soll diese Woche noch ankommen. Das sagt zumindest die Spedition.

Bitte schicken Sie mir eine mail wenn der Endtopf angekommen ist.

MfG

Woehoe :m::muur: B) :fez:

Ja Duitsers zijn over het algemeen heel betrouwbare handelspartners ;)

Link naar reactie

Éen of twee beugelklemmen, en wat montage pasta om hem luchtdicht te krijgen. Mij lukte het ook echt niet zonder. Het kan zijn dat de orginele rubbers te kort zijn. In dit geval zul je even langs de lokale auto-shop voor een langer paar.

Owja, een flex of dremel voor de orginele pijp door te zagen.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.