Ga naar inhoud

Kofferdeksel / Achterklep


Tjibbe19

Aanbevolen berichten

Kofferdeksel / Achterklep

Beste ZZZZ liefhebbers,

 

Heerlijk genieten bij dit weer met het dakje open.....

Gisteren gereden, deed thuis het dak dicht en wilde daarna wat spullen uit de kofferbak halen. 

Je hoort het motortje openen, en meteen daarna het motortje de kofferbak weer sluiten.

Heeft het iets met een beveiliging te maken? ik kan wel bij de kofferbak komen als ik het dak open en halverwege stop, maar dat kan niet de bedoeling zijn.

Iemand een idee wat dat kan zijn?

 

Groeten,

Tjibbe

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Opgelost!

 

Gelukkig had ik de noodontgrendeling in de kofferbak standaard gemonteerd.

Uiteindelijk bleek de linker haak van het kofferruimslot los te zitten.

Twee schroeven vastgedraaid en probleem opgelost!

 

 

Kofferbak klein.jpg

Link naar reactie

Helaas was het maar van korte duur......

Hij zit weer vast. 

Ik kan hem open krijgen met de noodvoorziening, maar waar zou het aan kunnen liggen? 

Motortje doet het als ik de klep bedien, maar gaat kort daarnaar weer over is soft-close.

 

Ideeen?

 

Link naar reactie

Zal denk ik iets aan gesteld moeten worden. Opent ie niet volledig zodat ie denkt (schakelaar) oh ik moet weer dicht? 
 

Het moet de linker zijn als je achter de auto staat. De rechter is “dood”.

 

Als je de klep open hebt kun je met een schroevendraaier het slot “foppen” alsof die de grendel pakt. Dan gaat ie softclose dicht. Nu kun je het slot ontgrendelen met de sleutel of handgreep. Wat doet ie dan? Als die dan weer meteen vergrendelt zul je het in het gemotoriseerde slotmechanisme moeten zoeken.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.