Ga naar inhoud

verwarming voetenruimte

ZwarteZ

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
verwarming voetenruimte

Beste forummers,

Als ik de verwarming op de voetenruimte richt, komt de lucht grotendeels in de voetenruimte van de bestuurder terecht en nauwelijks in die van de passagier.

Verder werkt de verwarming en de luchtverdeling naar de voorruit of middenroosters prima.

Is dit een bekend probleem?

Gaat om een z4 e85 uit 2004 met ACC.

Groet Bruno

• Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

• Administrator
Geplaatst:

Ha Bruno,

Had jij nou ondertussen ook een fl AC bedieningspaneel? En als dat zo is, heb jij de printplaat van het oorspronkelijke paneel ook over gezet?

Voor zover ik weet stuurt de ACC overigens niet per kant (links of rechts), dus ik zou in eerste instantie aan een mechanische oorzaak denken (dus ergens een slechte aansluiting, een scheur, etc.) .

• 2 weken later...
Geplaatst:
Op 14-2-2022 om 13:28, Maurits zei:

Ha Bruno,

Had jij nou ondertussen ook een fl AC bedieningspaneel? En als dat zo is, heb jij de printplaat van het oorspronkelijke paneel ook over gezet?

Voor zover ik weet stuurt de ACC overigens niet per kant (links of rechts), dus ik zou in eerste instantie aan een mechanische oorzaak denken (dus ergens een slechte aansluiting, een scheur, etc.) .

Hoi Maurits,

Het probleem bleek ik zelf te zijn 😬,had de stand van de luchtstroom niet goed staan, de knop teveel naar onder gericht.

Alles werkt toch zoals het moet gelukkig.

Greetz Bruno 

• Administrator
Geplaatst:

Hahaha. Dat zijn in ieder geval de beste oplossingen! Mooi dat het nu niet meer aan de orde is.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen