Ga naar inhoud

DJ Leonardo's leer afwijking


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

Chris XL,

Je kan de onderdelen voor de verandering van de armsteun van me krijgen,

hoef je zelf niets te maken, wel kopieeren voor de auto van je vrouw.

Die had ook wel interesse geloof ik.

Ik ben ook op zoek naar een mooie armsteun... Zijn d'r misschien :huh: :D ?

Link naar reactie
  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

zie hier,wil ikke gaan bestellen(Reinata dus)

Is een goede deal Huub, bak en braat vraagt 337 euro, en hij besteld ze er ook volgens mij als je naar de afbeeldingen kijkt.

100 euro verschil, daar kan je hem wel voor laten opsturen. :notworthy: :lmao: :)

Link naar reactie
zie hier,wil ikke gaan bestellen(Reinata dus)

Is een goede deal Huub, bak en braat vraagt 337 euro, en hij besteld ze er ook volgens mij als je naar de afbeeldingen kijkt.

100 euro verschil, daar kan je hem wel voor laten opsturen. :lmao: :) ;)

Zou wel een leuk spelletje zijn: Raad de bron van Braath :notworthy:

Link naar reactie
JA! Die zocht ik dus ook! precies die. Samen bestellen Huub?

Ik hoor al stemmetjes die roepen: groepsbestelling, groepsbestelling :lol:

Tis goed wanneer???

Link naar reactie

och, geen haast. Zeg jij het maar. Misschien willen d'r inderdaad meer mensen zo'n ding.

Op zich is het wel handig om het voor de tourrit voor elkaar te hebben. Want dan kan je ze daar uitdelen. Kwam je eigenlijk naar de klusdag? Dan kunnen we daar inbouwen!

Link naar reactie
och, geen haast. Zeg jij het maar. Misschien willen d'r inderdaad meer mensen zo'n ding.

Op zich is het wel handig om het voor de tourrit voor elkaar te hebben. Want dan kan je ze daar uitdelen. Kwam je eigenlijk naar de klusdag? Dan kunnen we daar inbouwen!

Ben ik nog niet over uit of ik naar de klusdag kom mar wat voor leer heb jij,dat van mij is oregon m.stripes/schwarz Q8SW wil er wel een telefoontje aan wagen als ik twee bestel

Link naar reactie

Ja, dat is dus het punt. Ik kan er niet goed wijs uit. Als ik op deze site kijk.

De stoelen lijken me deze kleur te zijn:

interior_beige_black.jpg

maar ik heb een volledig beige interieur. Zoals op de volgende foto, alleen lijkt de kleur van het vinyl hier weer te licht. En klopt het nou dat er 2 soorten beige zijn? ^_^

interior_beige_beige_Z.jpg

Link naar reactie

Ik hoor net van de dealer dat ik oregon leer in beige heb. D'r is maar 1 beige. Het vinyl is idd lichter en heet "zand beige"

Ik hoor trouwens ook net dat een leren dashboard me 353 euro kost en leren deur panelen (waarvan ik alleen het bovenste stukje niet leer heb) 300 euro per deur. Je kan die niet los krijgen ;)

Link naar reactie
Ben ik nog niet over uit of ik naar de klusdag kom mar wat voor leer heb jij,dat van mij is oregon m.stripes/schwarz Q8SW wil er wel een telefoontje aan wagen als ik twee bestel

Ik heb dus Q3SN als ik het goed heb. Ik had trouwens ook aan die LeatherZ gasten een mail gestuurd voor een offerte, maar die reageren niet echt heel hard.

Link naar reactie
Ik hoor net van de dealer dat ik oregon leer in beige heb. D'r is maar 1 beige. Het vinyl is idd lichter en heet "zand beige"

Ik hoor trouwens ook net dat een leren dashboard me 353 euro kost en leren deur panelen (waarvan ik alleen het bovenste stukje niet leer heb) 300 euro per deur. Je kan die niet los krijgen :lmao:

€353,- is geen geld. ;) Wat zit daar dan allemaal bij?

Link naar reactie

01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER O2/V4TL SW/ROT 1   51457035257 $2,212.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD SCHWARZ 1 04/1999  51458410759 $889.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER Q4PB TOPASBLAU 1 04/1999  51458411600 $1,834.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER R8CP IMPALABRAU 1 04/1999  51458411603 $1,834.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER Q4SN BEIGE 1 04/1999  51458413576 $1,834.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD BEIGE 2 1 04/1999  51458411592 $889.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER TANINROT 1 04/1999  51458411599 $2,212.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER BEIGE 1 04/1999  51458411602 $2,212.00 Buy  
01 TRIM PANEL DASHBOARD, LEATHER SCHWARZ 1 04/1999  51458410967 $2,212.00 Buy

Dan is € 353,- inderdaad geen geld...

Link naar reactie

Wat zijn dat voor een prijzen joh! Wat klopt hier niet? Ik heb NET nog met de dealer gesproken. Het ging duidelijk over leer, geen vinyl ofzo. En de deurpanelen zijn 300 euro per stuk. Dat staat ook niet in verhouding met die prijzen die ik daar zie staan.

2200 dollar? ;)

Link naar reactie

Dat linken naar die realoem kan dus niet he....download het plaatje anders even en zet het opnieuw online met dat ding van Klaaz ofzo.

Het paneel rond de klokken (bestuurderskant) koste 213 en de bijrijderskant kost 140. Ik vind dat anders duur zat en het kan ook wel kloppen als je het vergelijkt wat leren onderdelen bij LeatherZ kosten bijvoorbeeld.

Link naar reactie

Voor kunstof ben je idd ongeveer €350, kwijt voor beide koepels. De prijzen kloppen wel, zo kost een middenconsole (opbergvak) van leer €1200,- nieuw. Kon ik tweede hands krijgen voor €600,-. :lmao:

Snap je nu waarom ik zo blij ben met mijn extended leather? :lmao:

Link naar reactie
goed... sukkels dus bij van der Plas.... :)

Toch maar eens kijken of d'r misschien een student is die een customjob kan doen.... :)

Mwah, of jezelf van de domme houden, en wat doorvragen. Misschien matst hij je en krijg je het boeltje voor die prijs.

(is bij een BMW dealer wel errrug onwaarschijnlijk maar je weet nooit)..

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.