Ga naar inhoud

hoe en waar plaats ik navigatie


Aanbevolen berichten

hoe en waar plaats ik navigatie

ik heb een prima Garmin, vraag alleen is waar en hoe plaats ik die; tegen de ruit plakken lijkt mij in deze auto geen goede optie, ik heb de Garmin liever iets dichterbij, naast de tellers, rondom de luchtroosters....

iemand al eens een oplossing gevonden? ik kwam wel ergens een Brodit klem tegen maar die zit dan wel erg laag en ver naar rechts

Link naar reactie
  • Reacties 1
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Je hebt voor Garmin ook verschillende luchtroosterclips. Zoals bijvoorbeeld deze: klik. Via Google vind je ook nog allerlei goedkopere varianten (niet van Garmin zelf).

 

Omdat ze toch niet zoveel kosten zou ik eens proberen of je hiermee de navigatie niet naar tevredenheid aan één van de twee luchtroosters direct naast het stuur kunt clippen.

 

Ik heb met de Garmin variant geen ervaring, wel met een soortgelijke voor telefoons. Die werkt in ieder geval prima (en als ik die gebruik pak ik van de twee centrale luchtroosters boven de radio het linker rooster).

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.