Ga naar inhoud
  • 0

Disa klep


Pluvje

Vraag

  • Antwoorden 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties voor deze vraag

Beste reacties voor deze vraag

4 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0

Het probleem is dat er in 4,5 jaar tijd 2x een nieuwe klep in is gezet en hij is wederom stuk.

nu worden er revisie setjes aangeboden die sterker zijn volgens de leverancier 

zij zeggen dat het materiaal van de standaard klep niet goed is

Daarom mijn vraag of iemand ervaring met de revisie sets heeft

Alvast bedankt voor de reacties 

Link naar reactie
  • 0
  • Administrator

Er zijn hier in ieder geval mensen op het forum met ervaring met DISA revisiesets voor de M54 motoren.

 

Daar zijn zeker mensen bij die dat tot volle tevredenheid hebben gedaan. Mij staan geen verhalen bij van problemen met de revisiesets (anders dan misschien bij sommige aanbieders de pasvorm). Ik heb zelf destijds een nieuwe gekocht, maar die zijn ondertussen ook EUR 100,- duurder dan toen (voor de M54 van toen ongeveer EUR 160,- naar nu EUR 274,-). Als ik nu weer voor de keuze stond zou ik er zeker ook een revisieset inzetten. 

 

Voor de z3 1.9 motoren weet ik dat niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat de aanbieders van revisiesets deels dezeldfe aanbieders zijn. Ik zou dus even kijken of je wat vindt over aanbieders van revisiesets voor de M54 motoren en dan eens kijken of die ook wat voor de 1.9 motoren hebben.

 

 

Link naar reactie
  • 0
18 uren geleden, Maurits zei:

Er zijn hier in ieder geval mensen op het forum met ervaring met DISA revisiesets voor de M54 motoren.

 

Daar zijn zeker mensen bij die dat tot volle tevredenheid hebben gedaan. Mij staan geen verhalen bij van problemen met de revisiesets (anders dan misschien bij sommige aanbieders de pasvorm). Ik heb zelf destijds een nieuwe gekocht, maar die zijn ondertussen ook EUR 100,- duurder dan toen (voor de M54 van toen ongeveer EUR 160,- naar nu EUR 274,-). Als ik nu weer voor de keuze stond zou ik er zeker ook een revisieset inzetten. 

 

Voor de z3 1.9 motoren weet ik dat niet. Maar ik kan me zo voorstellen dat de aanbieders van revisiesets deels dezeldfe aanbieders zijn. Ik zou dus even kijken of je wat vindt over aanbieders van revisiesets voor de M54 motoren en dan eens kijken of die ook wat voor de 1.9 motoren hebben.

 

 

Dank je voor de info Maurits!👍

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.