Ga naar inhoud
  • 0

Lia


Lieja

Vraag

Lia

Goedendag ben op zoek naar een (2e hands) rvs rolbeugel voor mijn Z3 uit 1997

Wellicht heeft iemand een tip ?

 

Tevens zou ik graag willen weten welke set/kit het beste is om de halogeen koplampen te vervangen

 

Led of Xenon bedoel ik hiermee

 

Graag hoor ik verder. Groetjes Lia

 

 

Link naar reactie

1 antwoord op deze vraag

Aanbevolen berichten

  • 0
9 uren geleden, Lieja zei:

... welke set/kit het beste is om de halogeen koplampen te vervangen

 

Led of Xenon bedoel ik hiermee

Wil je alleen de ‘peertjes’ vervangen, of de hele units? 
Originele BMW units kosten een klein vermogen, op verkoopsites als eBay zijn zowel tweedehands exemplaren als betaalbare aftermarket-units te vinden.

 

Xenons (of LEDs, for that matter) zijn niet geschikt voor een Z3, alleen halogeens geven het correcte lichtbeeld, da’s wel zo aardig voor de andere weggebruikers... 😉

 

Als je de lichtopbrengst van je huidige halogeens te mager vind kan je overwegen de ‘extra heldere’ versies van bijvoorbeeld Philips of Osram te - laten - monteren.

 

(achteraf ingeknutselde xenons zijn vaak te herkennen aan het verblindende effect op tegenliggers en achteruitkijkspiegels)

  • Thanks 1
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Antwoord op deze vraag...

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.