Ga naar inhoud

3e Z3 Forum meeting: toertocht NH


ChrisXL

Welke datum komt jullie het beste uit  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke datum komt jullie het beste uit

    • 24 juli
      10
    • 31 juli
      1
    • 7 augustus
      5


Aanbevolen berichten

DJLeonardo en ik zijn al een poosje bezig een route samen te stellen en regelingen te treffen voor een volgende Forum meeting.

We hebben een aantal data geprikt.

Geef ook even aan of je zou willen overnachten, wellicht kunnen we iets met de hotels regelen.

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ouch, 27 Juli op vakantie dus de keuze is duidelijk. Geen overnachting.

Ik wilde even de stemmen checken, bleek ik ook al gestemd te hebben, foutje dus.

Als Sledgehammer alleen de 24e kan sluit ik me hierbij aan met mijn CO [2] -Piloot.

Ik denk wel dat we blijven pitten. Wel gaaf, het derde forumtreffen.

Jullie kunnen de eerste Zijn met mooi weer............ :cool:

Link naar reactie
Laten we het hopen! Moet toch geweldig zijn, allemaal open. :D

Die anti-regendans van mij heeft de vorige keer ook niet geholpen ^_^

Link naar reactie
Laten we het hopen! Moet toch geweldig zijn, allemaal open. ^_^

neem een blikopener mee voor Ivo en Huub :D

Link naar reactie

Goed dat je de poll geplaatst hebt Chris. Ik kwam er gister niet meer toe met bezoek in huis :huh:

Ik heb zelf ook maar 24e gestemd. 31e is een dag na m'n verjaardag dus dat is niet zo'n goed idee voor mij. Augustus zou ook nog kunnen.

Laten we deze week kijken of we 's avonds een stukje van jouw route kunnen rijden.

Link naar reactie

Tja, wat zou er nou met m'n stem gebeurd zijn :lmao: , want ook ik wou alleen eerst ff checkuh hoe de hazen lopen.....

Ik kan op alle voorgestelde dagen want ik heb 2 korte vakanties :) ruim eromheen gepland staan. Geen overnachtingsplannen ter plaatse.

Verheug me er zeer op!!! :notworthy:

Michiel.

Link naar reactie

Vallen helaas alle drie in mijn vakantie. ;) :)

Ik wil wel even onder de aandacht brengen dat wij (m/v) op 4 september een tourit organiseren in Noord-Oost Brabant (rond 's Hertogenbosch) voor de Z3-club. Als je geen lid bent kan je voor een luttel bedrag toch meerijden. Bevalt dit, wordt je gewoon lid en mag je de kosten van deze rit in mindering brengen op de contributie. Ik wil echt geen zieltjes winnen maar er worden veel goede ritten georganiseerd bij de Z3-club. Het proberen waard......... ;)

Link naar reactie
Vallen helaas alle drie in mijn vakantie. ;) :)

Ik wil wel even onder de aandacht brengen dat wij (m/v) op 4 september een tourit organiseren in Noord-Oost Brabant (rond 's Hertogenbosch) voor de Z3-club. Als je geen lid bent kan je voor een luttel bedrag toch meerijden. Bevalt dit, wordt je gewoon lid en mag je de kosten van deze rit in mindering brengen op de contributie. Ik wil echt geen zieltjes winnen maar er worden veel goede ritten georganiseerd bij de Z3-club. Het proberen waard......... ;)

denk toch dat ik eens een keer voor de lol meega. :D

Link naar reactie
Laten we het hopen! Moet toch geweldig zijn, allemaal open. ;)

neem een blikopener mee voor Ivo en Huub ;)

tsss, we hebben gewoon ramen hoor :D ;)

maar ik kan nog niet stemmen, Elly heeft haar werklijst nog niet. 24e proberen we ... :)

Link naar reactie

Wij zijn denk ik zeker van de partij,hebben we eindelijk weer eens een uitje en ben ik ook weer eens achter mijn geraniums vandaan :schater: datum maakt niet uit.

Link naar reactie

Hallo,

Derde meeting lijkt me erg gaaf.

De datum maakt me niet zoveel uit.

Ik kijk wel of ik dan kan, heb ik nu nog totaal geen zicht op i.v.m. werkzaamheden.

Wordt zeker weer een groot succes die volgende meeting.

Ik ga d'r alles aan doen om erbij te zijn

Groeten Maarten

:)

p.s. Coupé rijders hebben geen blikopener nodig, airco en kanteldak werken uitstekend! :cooltext:

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.