Ga naar inhoud

ramen sluiten bij electrische kap


haneli

Aanbevolen berichten

ramen sluiten bij electrische kap

Ik heb een simpel vraagje: sinds kort een Z4 (e85) en mijn vraag is moeten de ramen ook weer sluiten als je de kap automatisch opent? Ik druk de knop van 'openen' in de ramen zakken tot halverwege de kap opent zich keurig netjes maar de ramen blijven dan half geopend staan. Klopt dat? Of doe ik iets verkeerd?

Ik had een Z3 met handmatige kap dus 'dat electrische' is voor mij ff helemaal nieuw.

 

Alvast dank voor jullie hulp!!

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

20 uren geleden, Horus zei:

Als je de knop iets langer vast houdt, gaan ook de ramen weer om hoog! (Althans, zo gaat dat bij mijn ZZZZ 2.5/2004).

 

Haha dat wist ik niet, zal het eens proberen, ben benieuwd.

3.0/2004.

Link naar reactie

ik heb het vanmiddag opnieuw geprobeerd door de knop nog wel 30 seconden ingedrukt te houden maar.....niets. De ramen bleven half geopend staan. Iemand een idee waar dit aan kan liggen en nog belangrijker: hoe kun je dit veranderen?

Link naar reactie

Je kan met software (Bijv. NCSExperten tool) en een OBD kabel je modules uitlezen. Hier zijn ook nog weer andere oplossingen voor Carly heb ik begrepen. Googlen maakt je wijzer in deze.

Link naar reactie

De meest laagdrempelige en goedkope manier is "BMW Scanner". Een OBD-USB kabeltje en software kost je maximaal een paar tientjes, en dan kun je de foutcodes uitlezen en zelfs een paar opties herprogrammeren. De functionaliteit is veel beperkter dan INPA/TIS/EDIABIAS/etc werkplaatssoftware, maar voor een beetje klooien voor de hobby volstaat het prima.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.