Ga naar inhoud

voorruit sproeiers


Aanbevolen berichten

vrij goedkoop van dat lelijke plastic af. En als je chroom overdreven vind....

-Uit de motorkap klikken. (bekleding iets los met de schroevedraaier uit de gereedschapsset achterin.

-polijsten met korrel 2000 om het bobbelrelief eraf te krijgen.

-mondjes dicht met textiellijm. droogt op als een soort rubber waardoor je het in een keer eruit trekt als het klaar is.

-in kartonnen doos geprikt

-4 keer kleurlak met 5 minuten tussenpozen

-kwartier wachten

-4 keer blanke lak

moet ze nog een keer polijsten als het uitgehard is en dan laatste 2 laklaagjes...

stukje koek.....

klaar voor de spuiterij....

Afbeelding(183).jpg

Link naar reactie
  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

-mondjes dicht met textiellijm. droogt op als een soort rubber waardoor je het in een keer eruit trekt als het klaar is.

dit snap ik niet ^_^

gebruik je die lijm als een soort plamuur/filler of kunstaf primer of maskering voor de gaatjes of .... ^_^

laat maar: maskering dus ;)

Je gebruikt geen kunststof primer :D

Link naar reactie

Oh nee, dat hoeft niet want dan verf ik ze weer een ander kleurtje ^_^

Ik heb nog nooit primer gebruikt.

Schuren en ontvetten is het devies. Als je b.v. een polyester boot gaat lakken gebruik je toch ook geen primer? En anders had die man dat wel gezegd denk ik zo...

Maar we merken het wel. Ik zal het je melden als de verf d'r af komt zetten ^_^

Link naar reactie
of bij wie het mislukt:

Over mislukt gesproken. Ik was ongeduldig met d'r weer op zetten. En ik was vergeten dat ze van buitenaf d'r op geklikt worden. ;) Het was 's morgens vroeg en ik moest weg. Dus ik dacht:prop ff snel die dingen d'r op. Zit ik ze d'r vanbinnenuit doorheen te prutsen :blush: BESCHADIGD! :muur::lol::muur::muur::muur:

Tja, dat was dom en niet nodig.

Dus ik denk ik polijst ze even, d'r zat toch een belletje op. Nou dan kan je dus overnieuw beginnen want het zat tot op het bot. Maar lak van een dag oud is er zo af en met thinner poets je de kleurlaag d'r zowieso meteen vanaf.

Dus gister overnieuw begonnen. :m:

Link naar reactie
of bij wie het mislukt:

Over mislukt gesproken. Ik was ongeduldig met d'r weer op zetten. En ik was vergeten dat ze van buitenaf d'r op geklikt worden. ;) Het was 's morgens vroeg en ik moest weg. Dus ik dacht:prop ff snel die dingen d'r op. Zit ik ze d'r vanbinnenuit doorheen te prutsen :blush: BESCHADIGD! :muur::lol::muur::muur::muur:

Tja, dat was dom en niet nodig.

Dus ik denk ik polijst ze even, d'r zat toch een belletje op. Nou dan kan je dus overnieuw beginnen want het zat tot op het bot. Maar lak van een dag oud is er zo af en met thinner poets je de kleurlaag d'r zowieso meteen vanaf.

Dus gister overnieuw begonnen. :m:

Tientje dan zijn ze voor jou :D

Link naar reactie
Tja, in het kader van "ze liggen er al zo lang, anders gooi ik ze toch weg...".

Ach, doe geen moeite. Van een beetje verf gaan ze niet stuk hoor!

Ik vind die Z8 sproeirs op zchzelf wel erg mooi. Maar ik heb ook al chromen deurgrepen, en nieren, raamlijst en de ;) kiewen...anders wordt het wat veel vind ik. Ik vind het ook mooier als de lijn van de motorkap niet "verstoord" wordt door opvallende glimmende dingen. Maar da's mijn smaak :m:

Link naar reactie
  • 5 weken later...
Voor de mensen die dit willen proberen of bij wie het mislukt: Ik heb nog orginele liggen!

Wil ze wel hebben, ze zijn wel verwarmd hè, neem ze maar mee naar meeting de 24ste. :D

Zijn die dingen verwarmd??? ^_^ Nooit wat van gemerkt.. Als de Z3 een keer een keer buiten staat met sneeuw en vorst zitten ze potdicht en dat duurt wel een tijdje. Heb er ook geen kabeltjes naar toe zien lopen voor de stroom.

Link naar reactie

Volgens mij heb ik verwarmde, ook de spiegels dacht ik, gaan aan als je de achterruit verwarming aanzet, moet je wel hebben dan hè, meestal in combinatie met een hardtop. :fez:

Of het is een dure optie af fabriek, zal misschien niet iedereen aan denken.

Link naar reactie
Voor de mensen die dit willen proberen of bij wie het mislukt: Ik heb nog orginele liggen!

Wil ze wel hebben, ze zijn wel verwarmd hè, neem ze maar mee naar meeting de 24ste. :D

Prima, neem ik ze mee...stille hint: Ik rook Dunhill sigartetten, niet die lange maar de gewone ^_^

Volgens mij is verwarming standaard, op de verchroomde die ik nu heb heb ik ze niet aangesloten omdat de stekers anders waren...maar zo te lezen is dat niet echt een gemis.

Link naar reactie
Voor de mensen die dit willen proberen of bij wie het mislukt: Ik heb nog orginele liggen!

Wil ze wel hebben, ze zijn wel verwarmd hè, neem ze maar mee naar meeting de 24ste. B)

Prima, neem ik ze mee...stille hint: Ik rook Dunhill sigartetten, niet die lange maar de gewone B)

Volgens mij is verwarming standaard, op de verchroomde die ik nu heb heb ik ze niet aangesloten omdat de stekers anders waren...maar zo te lezen is dat niet echt een gemis.

Gewoon kwestie van door knippen en de originele stekkers monteren ;) Heb ik gedaan althans ;)

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.