Ga naar inhoud

Op zoek naar een zzzz als trouwauto


koosloos

Aanbevolen berichten

Op zoek naar een zzzz als trouwauto

Dag allen,

 

Ik heb 1,5 jaar geleden met pijn in mijn hart mijn E85 Z4 (2.5i bj 2003, Sterling Grau) moeten verkopen.

Tijdens het bezit van de zzzz nooit toegekomen aan een voorsteltopic, ik heb echter wel met veel plezier dit forum altijd gelezen. Bovendien ook via hier bij Ruud uit Reeuwijk terecht gekomen voor een oplossing voor een issue waar de dealer zich geen raad mee wist.

 

Ik gebruikte hem als daily en reed er altijd met een grote grijns ruim 30k per jaar mee. Dit was aanleiding voor mijn vriendin om toch even te vragen wat een 'normale' auto zou kosten in de maand en lang verhaal kort, ik rijd nu 1 op 25 in een Seat Leon... Zuinig maar niet met veel lol. 🙄

 

Tijdens het bezit van de Z4 hebben we vaak gegrapt over dat als we gaan trouwen, we dat zouden doen met de zzzz als trouwauto. Helaas hebben we hem dus moeten verkopen voordat het zo ver was.

Nu is het zo dat ik (ondanks bovenstaande 😅) haar toch ten huwelijk heb gevraagd en we op 25 oktober aanstaande elkaar het ja-woord willen geven.

Omdat de zzzz als trouwauto nog altijd een droom was heb ik geprobeerd om in contact te komen met de huidige eigenaar van onze voormalige bolide maar dit is helaas niet gelukt.

 

Daarom dacht ik, ik trek de stoute schoenen aan en ga naar de beste kans om een Z4 als trouwauto te kunnen vinden, dit forum!

Hierbij dan ook de vraag: is er iemand in de omgeving van Utrecht die op 25 oktober zijn Z4 toevallig niet nodig heeft en daarmee mij en mijn aanstaande bruid heel blij zou kunnen maken?

Een E85 in Sterling Grau met zes-in-lijn is de droom (die hadden we zelf ook) maar een ander model en/of kleur zou ook al fantastisch zijn.

 

Uiteraard staat er een vergoeding tegenover, daar kunnen we over overleggen!

 

 

Als bedankje voor het lezen een foto bijgevoegd van de zzzz bij het museum van de Mille Miglia in Brescia en een profielfoto aan het kanaal in Utrecht.

 

MilleMiglia_part2_20160701-017_compressed.jpg

P1030786-Compressed.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Dat is inderdaad een goede hint, dankjewel!

Ik had al inderdaad op Snappcar en vergelijkbare sites gekeken maar had deze op een of andere manier gemist.

Interessante RDW geschiedenis trouwens: januari 2018 eerste registratie in NL en nu al 6 eigenaren 🙃

Ik zie dat hij 2 weken geleden nog is gewijzigd van eigenaar, benieuwd of deze Snappcar listing nog actief is, ik neem even contact op!

 

Mochten er nog (omgeving) Utrechters meelezen (of de huidige eigenaar van de 31-SV-ZL 🤩) dan hoor ik dat graag 🙂 

 

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.