Ga naar inhoud

Z4 3.0 (e85) start niet


Aanbevolen berichten

Z4 3.0 (e85) start niet

Mijn Z4 startte bijna niet meer (startmotor erg traag). Doormeting van accu leerde dat die aan vervanging toe was. Nu met een nieuwe BMW accu startte de auto nog wel bij mijn garage, maar daarna thuis één keer (heel traag) en daarna niet meer. Accu is 100% opgeladen. Bij draaien contactsleutel niet eens klik van de startmotor. Enig idee welk probleem ik heb?

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Misschien het volgende?:

 

"Tussen deze kabel en de carrosserie kan altijd roest optreden. Wordt dit niet tijdig opgemerkt, start de wagen steeds slechter totdat hij op een gegeven moment helemaal niet meer start. De oplossing is heel eenvoudig: de massakabel moet worden verwijderd, blankgeschuurd en ingesmeerd met poolvet."

Link naar reactie
Op 20-5-2019 om 12:21, ReauLeau zei:

Misschien het volgende?:

 

"Tussen deze kabel en de carrosserie kan altijd roest optreden. Wordt dit niet tijdig opgemerkt, start de wagen steeds slechter totdat hij op een gegeven moment helemaal niet meer start. De oplossing is heel eenvoudig: de massakabel moet worden verwijderd, blankgeschuurd en ingesmeerd met poolvet."

 

En waar kan ik die ergens vinden? Tot nu toe niet gevonden. 

Link naar reactie
  • Administrator

^ & ^^^ ik heb dit nog niet eerder voorbij zien komen als oorzaak voor startproblemen bij een E85. Heb je alle andere voor de hand liggende oorzaken al uitgesloten? 

 

Welke spanning geeft die nieuwe accu bijvoorbeeld, is je startmotor niet overleden, etc., etc.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.