Ga naar inhoud

Wie heeft hier Carly for BMW?


Aanbevolen berichten

Wie heeft hier Carly for BMW?

Beste forumleden,

 

Ik zou heel graag mijn ZZZZ willen coderen zodat de kap geopend kan worden met de sleutel (op afstand). Carly for BMW is hier geschikt voor dus ik vroeg mij af of iemand dit misschien in zijn bezit heeft en een klein zakcentje wilt verdienen. Via de garage of zelf kopen vind ik nogal duur voor iets wat mij meer een leuke feature lijkt dan echt noodzakelijk.

 

Groetjes!

Link naar reactie
  • Reacties 15
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

11 uren geleden, Phoenix zei:

Heb er een, en gebruikt op E85. Maar Houten is niet echt in de buurt vrees ik... (omgeving Nijmegen)... 

Omgeving Nijmegen is juist top 😍 Ben er ook regelmatig te vinden. 

13 uren geleden, sandere39 zei:

Ik heb carly ,maar nog nooit op een e85 uitgeprobeerd.

 

Moet je maar een keer langs komen of ffe kijken tijdens de paasrit?

Inschrijven tot 15 april.... ik ga even met mijn bijrijder overleggen 😉 

Link naar reactie

Ik heb Carly, maar vond het niet ideaal werken, het wappert nog wel eens, omdat je de sleutel ingedrukt moet houden.

Je kan beter zo'n module kopen, stelt weinig voor en dan werkt het door een simpele knopdruk.

Link naar reactie
Op 12-4-2019 om 17:00, Zetter zei:

Heb sinds kort een Carly. Woon in Maarssen. Dus als je wilt proberen, ben je van harte welkom. Stuur dan een PB.

Dat is wel om de hoek (woon sindskort ook nog eens in Lunetten)! Ik zie dat jij een E89 hebt. Dan heb je zeker geen 16pin to 20pin connector of wel?

https://shop.mycarly.com/en/a-1042

 

Dit schijnt helaas nodig te zijn 😞

Link naar reactie
21 minuten geleden, ReauLeau zei:

Dat is wel om de hoek (woon sindskort ook nog eens in Lunetten)! Ik zie dat jij een E89 hebt. Dan heb je zeker geen 16pin to 20pin connector of wel?

https://shop.mycarly.com/en/a-1042

 

Dit schijnt helaas nodig te zijn 😞

Ja die heeft ie , carly past daar gewoon op 😉

Link naar reactie
49 minuten geleden, ChristiaanV zei:

Ik heb geen Carly, maar gebruik Bimmercode. Ik weet dat Bimmercode een Betatest doet met Exx gebaseerde platformen.

Tis natuurlijk altijd het proberen waard.

Oh echt? Dat zou goed nieuws zijn. Kan er op het internet alleen niks over vinden. Hoe kom jij aan deze info? 😛

Link naar reactie

Even een reactie. De Carly BT adapter is 16 pins. Dus als jouw Zet ook een 16 pins OBD aansluiting heeft dan past hij prima.
Mocht je er een keer mee willen werken, dan ben je van harte welkom. Ik hoor het wel.

 

Link naar reactie
3 minuten geleden, Zetter zei:

Even een reactie. De Carly BT adapter is 16 pins. Dus als jouw Zet ook een 16 pins OBD aansluiting heeft dan past hij prima.
Mocht je er een keer mee willen werken, dan ben je van harte welkom. Ik hoor het wel.

 

Ik zal straks na het werk even spieken! Heb je ook de volledig unlockte app van Carly? Dan kom ik maar al te graag op een zonnige zaterdag even langs! A.s. zaterdag ben ik bij Ruud maar de weken daarna is het tamelijk rustig.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.