Ga naar inhoud

! GEANNULEERD ! INSCHRIJFTOPIC Europatour VIII 5 september t/m 13 september 2020 - AT/SI/IT


BMW-Z-CSi

Aanbevolen berichten

  • Administrator

BELANGRIJKE UPDATE 25 APRIL:

 

Ivm corona is de ET, onder voorbehoud van het dan weer vrij kunnen reizen door Europa, verplaatst naar 5 september. 

 

Als alternatief voor de gecancelde ET naar Noorwegen, gaan we dit jaar via Oostenrijk naar Slovenië en de Dolomieten.

 

De kosten voor de volledige reis van 5 september t/m 13 september zijn:

€ 780,00 p.p. obv 2 pers. kamer

€ 880,00 p.p. obv 1 pers. kamer

Incl:

- prijs is voor 8 overnachtingen uitgaande van half-pension*

- alle hotelkamers vv eigen douche en toilet

Excl:

- brandstof, evt. tol en reisverzekeringen

- lunches & consumpties

 

De reisindeling is als volgt:

Vertrek zaterdag 5 september (eventueel verzamelen op een nader te bepalen plek indien praktisch) naar Slovenië (omgeving Bled). We zullen in Oostenrijk overnachten. We verblijven 4 nachten in Slovenië, waar ook de rustdag zal zijn. Donderdag 10 september vertrekken we richting de Dolomieten (omgeving Caprile/Alleghe) en zullen daar 3 nachten verblijven. Aangezien er rondom Bled genoeg te zien valt (eilandje, kasteel, meer etc.) zal ik voor de rustdag geen route inplannen.

 

Inschrijven:

Inschrijven kan nog onder voorbehoud. Je inschrijving is pas definitief na ontvangst van een aanbetaling van tenminste 20% van de totale reissom. Deze aanbetaling dient bij inschrijving te worden overgemaakt op rekeningnummer NL64 ABNA 0591532956 tnv ROB Nieuwenhuis CJ ovv forumnaam en 'Europatour 2020'. Het restbedrag dient op een nog nader te bepalen datum te zijn voldaan. Deelname aan de tour is voor de gehele periode.

 

*Ik bekijk nog de optie voor een aantal avonden zonder diner in Slovenië en/of Italië. Op de aankomstavonden in de hotels, zal er in elk geval wel in de hotels gedineerd worden. E.e.a. is ook afhankelijk van lokale horeca in de omgeving en aankomsttijden in de hotels na de dagroutes. Bij wegvallen diner, zal uiteraard de prijs naar rato gunstiger worden.

 

DEELNEMERS:

GEEL = AANBETAALD - GROEN = VOLLEDIG BETAALD

 

01 - BMW-Z-CSi (Rob & Richelle)

02 - Shoveltje (Cees & Mary) */**

03 - Scorpion (Roger & Jacqueline) **

04 - gessel (Cock & Jacqueline) */**

05 - Gersh (Gerwin & Jordi) *

06 - GuidoK (Guido) */**

07 - fender58 (Hans)

08 - Zetter (Freek) */**

09 - Dakloozzzz (Gerry & Marianne) */** (ovb)

10 - maRRco (Marco & Christina) */**

11 - jetpropdlx (Eric & Linda) * 

 

* = bevestigd voor september

** = bevestigd voor 2021

 

Paar plaatjes bij de praatjes:

grossgl.jpg

 

soca.jpg

 

bled.jpg

 

bledcastle.jpg

 

federa.jpg

 

pragser.jpg

 

maddalena.jpg

 

ranui.jpg

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi geopend, vastgeprikt en In de kijker dit topic
  • Administrator

Voor de liefhebbers die momenteel nog geen vakantie geboekt hebben vanwege corona en er dit jaar toch nog even tussenuit willen, je kunt je nog opgeven voor deze rit.

 

Halverwege juli neem ik een besluit vwb het al dan niet doorgaan, afhankelijk van opening grenzen, mogelijkheden hotels met diner en prijzen.

 

De kans dat we weer naar Oostenrijk en Trento/Süd Tirol/Belluno in Italië kunnen reizen, is sowieso reëel, Slovenië gaat op 31 mei de grenzen weer openen.

 

Opgeven kan hieronder. Voorwaarden staan in het openingsbericht. Bij het toch niet kunnen doorgaan, kun je er voor kiezen om de aanbetaling of terugbetaald te krijgen of  te laten staan voor de ET van 2021 (Umbrië). 

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Al iets meer bekend Rob?  Heb nog een ander ritje staan, die ik dan moet afzeggen. Ga liever met de ET mee.  Maar het is wel zo netjes als ik die andere rit daarvoor tijdig afzeg.

aangepast door Zetter
Link naar reactie
  • Administrator
31 minuten geleden, Zetter zei:

Al iets meer bekend Rob?  Heb nog een ander ritje staan, die ik dan moet afzeggen. Ga liever met de ET mee.  Maar het is wel zo netjes als ik die andere rit daarvoor tijdig afzeg.

Ben er mee bezig, vooralsnog voornemens door te laten gaan, maar even afhankelijk van wat die shit daar in de omgeving doet en hoe hotels hun voorwaarden etc hebben. 

15 minuten geleden, Individual zei:

Hmm, gaat dit door? Toevalligerwijs had ik een vakantie gepland in deze periode,  maar die is inmiddels geannuleerd. Dit zou mogelijk een alternatief kunnen zijn?

Zie mijn reactie op de vraag van Freek hierboven. Dus zo ja, ben je uiteraard van harte welkom Jeroen!

Link naar reactie
3 minuten geleden, BMW-Z-CSi zei:

Ben er mee bezig, vooralsnog voornemens door te laten gaan, maar even afhankelijk van wat die shit daar in de omgeving doet en hoe hotels hun voorwaarden etc hebben.

 

Dank je wel voor je reactie. Daar kan ik wat mee.

Link naar reactie
Op 22-7-2020 om 17:30, BMW-Z-CSi zei:

Zie mijn reactie op de vraag van Freek hierboven. Dus zo ja, ben je uiteraard van harte welkom Jeroen!

 

OK, als er wat meer duidelijk is hoor ik het graag. :smile:

 

Edit: ik zie dat buurland Kroatië dinsdag is teruggezet van geel naar oranje. Als zoiets in Slovenië ook gebeurt is wel het direct klaar. 

Link naar reactie
  • BMW-Z-CSi Losgeprikt, Niet in de spotlight en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.