Ga naar inhoud

Prachtige BMW Z3 2002 1.9i Widebody Hardtop Blauw in Concoursstaat te koop


Aanbevolen berichten

Prachtige BMW Z3 2002 1.9i Widebody Hardtop Blauw in Concoursstaat te koop

Hey beste leden van het BMW Z forum, 

 

Middels deze advertentie verkoop ik een BMW Z3 1.9i Widebody in concoursstaat. De auto komt uit 2002 en heeft de kleur Topazblauw. Inmiddels heeft de auto 165080 kilometers gereden welke aantoonbaar zijn. Het is de cabriolet uitvoering en komt met bijpassende hardtop in de juiste kleur. Hiermee ontzie je de softtop bij kouder weer en het staat natuurlijk ook mooi. De softtop is nu netjes ingeklapt met de BMW hoes over het raampje (blijft deze mooi helder). Deze auto had ik gekocht met de intentie om als daily driver te gebruiken, echter gezien de staat van de auto ben ik op zoek naar een liefhebber. Met de auto meedoen aan de tourritten en deze toekomstige klassieker in dezelfde staat houden. 

 

Historie van de auto:

Het Z'je is zijn leven in 2002 begonnen in Duitsland. Hier heeft de Duitse eigenaar goed voor de auto gezorgd. De auto heeft de voorgeschreven beurten gehad bij Procar Automobile, een BMW dealer in Duitsland. Alle beurten zijn gedocumenteerd in het service boekje. In 2010 is de auto geïmporteerd door een dealer in Nederland. Ook hier in Nederland is de auto goed verwend en heeft zijn leven als tweede auto doorgebracht in de garage of op de overdekte oprit. Het voordeel van een Duitse auto zijn de vele extra opties en het zwart lederen interieur. 

 

Werking van de auto:

De auto werkt perfect en start direct bij het omdraaien van de sleutel. Bij het opstarten gromt de motor voor het echte sportwagen gevoel. Het stuurgedrag is zoals je kan verwachten van een BMW, direct en strak. Ook heeft de auto een stevige schakel. Banden hebben veel profiel en ook aan de remmen hoef je niks te doen, alle verlichting werkt. De motor is snel, maar geen benzine slurper. Genoeg kracht om sneller de zijn dan de meeste auto's, maar niet zo snel dat je binnen enkele minuten je rijbewijs kwijt bent. Al met al geen enkele reden om te twijfelen aan het correcte functioneren van de BMW. 

 

Opties en extra's bij de auto:

- Airco, enigzins overbodig in een cabrio, maar je kan er gebruik van maken.

- Z3 roadster teken aan de zijkant van de auto, Dit is custom made met messing en daarna verchroomd. Op een non-invasieve manier bevestigd, je kan het verwijderen, maar het maakt hem wel uniek. 

- Zwart lederen interieur, in nette staat en geeft een moderne uitstraling.

- Carbon interieur dashboard en deurhendels. 

- Verwarmde stoelen, voor als je snel warm wilt worden in de auto.

- Elektrisch verstelbare stoelen.

- Elektrisch verstelbare spiegels.

- 18 inch lichtmetalen velgen van het merk Interaction, chroom en spaak design.

- 3x velgen nieuw in doos, mocht je eens een stoeprandje raken.

- Lederen afdekhoes voor de softtop.

- BMW hoes voor het softtop raam.

- Hardtop in de juiste kleur.

- Hoes voor de hardttop.

- Hoes voor de auto. 

- Volledige toolkit aanwezig.

- Onlangs geplaatste nieuwe accu. 

- Een miniatuur Z3. 

- Alle boekjes en onderhoudshistorie. 

- Etc, wellicht ben ik nog wat vergeten, maar vraag er gerust naar.

 

Als je interesse hebt in de Z3, stuur dan een privébericht via het forum of reageer onder dit forumbericht. Een reactie zal ik zo spoedig mogelijk van een bericht voorzien. Je bent van harte welkom om de BMW te komen bekijken bij een locatie dichtbij Leiden. Hier kunnen we een testrit maken en kan ik een demonstratie geven van alle functies.

 

Met vriendelijke groeten,

 

Clark 

 

Vraagprijs: € 7499,-

 

 

Foto1.jpg

foto2.jpg

foto3.jpg

foto4.jpg

foto5.jpg

foto6.jpg

foto7.jpg

 

foto10.jpg

foto11.jpg

foto12.jpg

foto13.jpg

foto14.jpg

foto15.jpg

foto16.jpg

foto17.jpg

foto18.jpg

foto19.jpg

aangepast door BeamerC
Link naar reactie
  • Reacties 7
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hey Diesel330, oplettend gezien en dat klopt. Deze Z3 heb ik overgenomen van een goede kennis die hem 8 jaar in bezit heeft gehad, er zijn dus maar 2 eigenaren geweest. Je bent welkom om de BMW eens in het echt te bekijken. De omschrijving in het eerste bericht heb ik zo volledig mogelijk gemaakt, je kan dus van de staat uitgaan zoals deze in het bericht is omschreven. 

aangepast door BeamerC
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.