Ga naar inhoud

Vraagje uit de UK

Scorpion

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:
Vraagje uit de UK

Kan iemand hier mee helpen?

hello Roger , I’m trying to find an arrester Cable part number 82799405843 for my z3 but they have stopped selling them in the uk . Can you still get them in Holland? Ian

• Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

• Administrator
Geplaatst:

Ik heb ook zo'n koord in de auto. Om heel eerlijk te zijn helpt het geen føck en sloopt het alleen maar je kofferbakrubber als de koffer vol beladen op het deksel zit.

Gebruik/Heb jij er ook 1 @Shoveltje?

• Administrator
Geplaatst:

Kabel/band om het kofferdeksel met beladen koffer voor de Z3/Z4 tegen te houden zodat deze niet door kan slaan tegen het ruitje.

• Thanks 1
Geplaatst:

^^^

Heb ik inderdaad ook in de Z4 zitten; ik zet 'm alleen vast als het kofferrekje gemonteerd  wordt en dient bij mij als reminder om de kofferdeksel met de hand vast te houden om te voorkomen dat bij openen de opstaande rand van het rekje ( op correcte wijze gemonteerd..... :default_hypocritesmiley: .. :whistle:...) het achterruitje in tikt. 

Ik heb zo m'n twijfels over het " arresting " vermogen van het kabeltje, het is m.i.  meer symbolisch; zo'n kabeltje gaat geen kofferbakdeksel van 10 kilo, 5 kilo aan bevestigingsbeugels en koffer plus 15 kilo bagage tegenhouden..... maar ja, symboliek is ook wat waard..... ..:default_cool:

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen