Ga naar inhoud

Wat een mooi forum

HAL2001

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Wat een mooi forum

Nu ik ZZZ-loos ben en op zoek naar iets 'verstandigs', kom ik zo af en toe ook op een forum van een ander automerk. Dan valt het me steeds op hoe goed het Z3forum is. Heel veel kennis en ervaring hier!

Alleen voor het forum zou je al een ZZZ(Z) kopen!

• Like 1
  • Thanks 1
Geplaatst:

Ik mis haar heel erg maar het was mijn dagelijkse auto en ik ga ver van mijn werk wonen. Twee auto’s (totaal 3 dan) is te veel helaas. 

Geplaatst:

Ik had het gelezen idd.........................tja keuzes, keuzes:default_sCo_chinscratch:elk voordeel hep zn nadeel

Geplaatst: (aangepast)

Inderdaad keuzes... heel moeilijk om met een beperkt budget (max. 14.000 euro) een verstandige auto te vinden die weinig verbruikt en ook leuk is. 

aangepast door HAL2001
Geplaatst:

Mwah met een budget van 140.000€ maak je je dan nog druk om hoe zuinig die is?

Geplaatst:

auto te vinden die weinig verbruikt

De grootste kosten post is afschrijving , daarna onderhoud en het verschil tussen zuinig en minder zuinig is vaak niet zo groot. (+ vasten lasten leges  grote of kleine auto)

Echter bij heel veel km gaat de brandstof soort nog wat uitmaken benzine / diesel.  

(Z3 schrijft niet echt veel meer af) 

zonde van je z3 loosheid ☹️

Geplaatst:

Het probleem dat ik heb is dat ik veel meer ben gaan rijden met de Z dan de bedoeling was... dus heel m’n zogenaamde goedpraat calculatie kon zo de prullenbak in... Bijgevolg is wel dat de andere auto’s nog nauwelijks aan de beurt komen en dat ik ze dus maar ga opruimen.

Geplaatst:
17 minuten geleden zei Ewout:

Mwah met een budget van 140.000€ maak je je dan nog druk om hoe zuinig die is?

Tikfout

• Administrator
Geplaatst:
12 uur geleden zei HAL2001:

Wat een mooi forum

Dank je wel en veel succes met je zoektocht naar iets anders!

Geplaatst:

BMW Isetta  wellicht ?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen