Ga naar inhoud

INSCHRIJFTOPIC Tour d'Asperge - zondag 20 mei 2018


Lady & Co

Aanbevolen berichten

Helaas, ik had al even aangegeven dat het OVB was en ja hoor de vakantie planning kan niet anders dan dat deze prachtige rit er midden in valt en om vanuit Griekenland even op en neer te vliegen  gaat een beetje te ver, dus bij deze helaas een afmelding :headwall::gray:(en dit is de reden van de vroege vakantie)

Maar ieder nadeel heeft ook zo zijn voordeel, zo maken we plaats voor een andere liefhebber, allemaal alvast een hele mooie en gezellige rit toegewenst 

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Nee hoor, je hoeft je zeker niet te schamen. 
Ben ook een "nieuw gezicht".  Heb m'n Z4 sinds juli vorig jaar en deze door jullie georganiseerde rit wordt ook mijn eerste deelname aan een Z3/Z4-toerrit.

Bedankt voor het toevoegen aan de lijst van deelnemers.
Vraagje omtrent de betaling.... dient die op 20 mei ter plekke te worden voldaan of is het de bedoeling dat ik het bedrag van tevoren overmaak?

Groetjes, 
Ed.

Link naar reactie

Ik ben lid maar heb helaas niet eerder kunnen deelnemen. Ik wil graag met deze tocht op 20 mei mee.

Een persoon en een z3. Kan ik dit ter plekke betalen of per bank? En is er een mogelijkheid om de route op de TomTom te plaatsen.

Alvast bedankt, vriendelijke groet, Peter

Link naar reactie

Hallo Peter,
Van harte welkom: join the clu.b

We hopen dat je wel hebt gezien dat deelname aan het diner niet meer mogelijk is.

Zoals in het openingstopic staat dienen betalingen uiterlijk voor 1 mei te zijn betaald.

 

We zetten je er bij.

Link naar reactie

Wie is M. van Veen?

Dacht dat ik de meeste achternamen wel kende, maar niet dus.

Wil graag je Forum naam even groen maken omdat je hebt betaald.

Flipje misschien?

 

Dat kan niet want Flipje = Sander, zou geen naam kunnen bedenken waar Sander van is afgeleid en met een M begint

 

Beter opletten van der Sterren; staat gewoon de Forum naam bij: JK-Z4- 3.0i:headwall:

 

Hoe duf kun je zijn troela:whistle:

Link naar reactie
  • Scorpion gesloten, Niet in de spotlight en geopend dit topic
  • Ruud-Z4 sloot dit topic
  • Scorpion geopend, Losgeprikt en gesloten dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.