Ga naar inhoud

Gezocht: z4 vfl 3.0i koplampen / nieren

Maurits

Aanbevolen berichten

• Administrator
Geplaatst:

Wie o wie heeft nog liggen:

- (originele) vfl xenon 3.0i koplampen. Met chromen inlay dus. Mag met oranje knippers, uiteraard ook wit. "Glas" moet nog fatsoenlijk zijn en niet helemaal geel / dof;

- (originele) 3.0i nieren. Anthracietgrijzen inlay met chromen randje dus. Toestand chromen randje niet van belang, anthracietgrijze deel moet nog fatsoenlijk zijn.

Wie iets weet / heeft mag het zeggen, bij voorkeur via PM.

Dank!

• Like 1
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Als jij een VfL chromen xenon met witte knipper RECHTS voor me hebt, , heb ik een linker en rechter chroom xenon met oranje knipper voor jou :)

• 2 maanden later...
Geplaatst:
Op 31-8-2017 om 15:32 zei 2.5si:

Wie o wie heeft nog liggen:

- (originele) vfl xenon 3.0i koplampen. Met chromen inlay dus. Mag met oranje knippers, uiteraard ook wit. "Glas" moet nog fatsoenlijk zijn en niet helemaal geel / dof;

- (originele) 3.0i nieren. Anthracietgrijzen inlay met chromen randje dus. Toestand chromen randje niet van belang, anthracietgrijze deel moet nog fatsoenlijk zijn.

Wie iets weet / heeft mag het zeggen, bij voorkeur via PM.

Dank!

Ik heb na een half jaar zoeken eindelijk uit good old Germany de rechter xenon koplamp met witte knipper binnen.

gaan over 2 weken gemonteerd worden dus als jij mijn Chromen Xenon met oranje knippers in zeer goede en heldere staat wil overnemen, dan hoor ik dat graag ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen