Ga naar inhoud

Stuurbekrachtiging electrisch of hydraulisch?


Aanbevolen berichten

Stuurbekrachtiging electrisch of hydraulisch?

Beste leden,

 

Net terug van vakantie en problemen gehad met de stuurbekrachtiging van onze niet-bmw (citroen c4). Vloeistofniveau te laag. Bijgevuld en weer ok. Ik vraag me nu af, of de Z3 (m43) ook gebruik maakt van een hydraulisch systeem en zo ja, waar het reservoir zit en wat er dan qua vloeistof-soort in moet.

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Met het linkerarmpje (beetje duwen) kom je er wel tussen. Dop er af draaien. Kartonnen trechter (bij de shell) en bv. het hulpstuktrechtertje van de reservetank (dat groene tankje dat je nooit gebruikt) is het goed te doen. Maak een verloopje van de trechter naar het reservoir (ik heb een stukje pvc-pijp 15 mm gebruikt) kom je er wel bij.

 

Dus luchtfilter hoeft er niet af.

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.