Ga naar inhoud

Wat zijn de beste banden voor een Z3 M Roadster?


Put

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

De achterbanden van mijn M roadster zijn meer dan op. Ik wil er dan meteen rondom nieuwe banden onder leggen. 

Voorgeschreven staat voor de Michelin of Dunlop SP sport - 225/45ZR17 en achter de Michelin of Dunlop SP sport - 245/40ZR17.

Ik wil dus graag Michelin of Dunlop eronder leggen. Nu zijn er nieuwe types (Michelin pilot sport 3 of 4; Dunlop sp sport 01 ). Ik vraag me nu af welke banden het beste passen bij mijn M roadster en waar ik ze dan het beste (het voordeligst ;-) ) kan aanschaffen. 

 

alvast bedankt voor de reacties!

 

Ronald

Link naar reactie
3 uren geleden, Olivier zei:

PS 3 .werkt uitmuntend ... 

Niet echt sportief vergeleken met zn voorganger EN opvolger. iets teveel comfort.. prima voor een daily maar minder geschikt voor een ///M

 

Hier overigens de PS4 erop zitten  en soms zelfs spijt dat ik niet voor een minder plakkerig bandje ben gegaan. spielerij is er echt wel uit nu. wel bakken met grip en het rijdt super verder!

aangepast door vester86
Link naar reactie
  • Administrator

Ja, hier sinds een paar maandjes Pilot Super Sport.

 

Daarvoor Hankook Evo bla die bla (da's voor als je echt niet van grip in de bocht houdt en van vierkante banden als je langer dan een dag stilstaat).

 

Daar weer voor andere velgen in precies dezelfde maten met PS3. Kan aan de velgen liggen, maar lijkt me stug: daarmee gevoelsmatig toch wel minder grip (bij droog weer; nog niet volledig uitgeprobeerd met nat weer omdat ik daar zo goed als nooit in rij) ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.