Ga naar inhoud

Premium Navigatie West europa 2017-2


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Sander,  Ik ben geïnteresseerd in nieuwe navigatie in mijn Z4 (E86) 2003.

Jij hebt nieuwe software geïnstalleerd op jouw Z. Wat voor een Z ? 

Kan dat ook in mijn z4 met klapscherm ? Desnoods met vervanging van de hardware?

Waar kan ik daar info over vinden ?

Dank alvast...

Link naar reactie

Zoals je in mij profiel kunt zien heb ik een e89... is een totaal ander navi systeem als in jouw e86..

Hardware vervangen lijkt mij geen optie .

 

Er zijn ook wel nieuwere dvd,s voor jouw systeem .

Kijk maar op marktplaats en zoek dan op mkIV  of google t eens op bmw MKIV 2017

Link naar reactie
  • 1 jaar later...

Maakt het uit welke taal je navigatie spreekt? Die van mij spreekt Engels, waar ik op zich geen probleem mee heb. Maar de kaarten uit 2014 beginnen nu wel een beetje te rafelen... zou graag een update doen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

ik heb de cd's voor de navigatie voor mijn Z4 van 2007 bij Ekris in Veenendaal besteld kosten zijn 81 euro als je ze daar ophaalt  het zijn er 2  je stopt ze in de navigatiehouder en verder gaat het vanzelf als je cd's van iemand kopieert dan wil deze nog weleens vast lopen niet doen dus 

Link naar reactie

2 DVD’s zijn er nodig, met een FSC code. Zo heb ik het in 2015 gedaan met Premium 2014 update Road map Europe. Ooit heeft iemand mij verteld dat o.a. Bouwjaar 2009 alleen met DVD’s kan hoewel er een harde schijf en USB in het dashboardkastje aanwezig zijn.

Nu zegt de dealer dat het met USB kan maar ik heb daar niet veel vertrouwen in. Ik zou het wel eens willen proberen maar hoe zit het dan met de FSC ?

Link naar reactie
2 uur geleden zei EzZzy Rider:

2 DVD’s zijn er nodig, met een FSC code. Zo heb ik het in 2015 gedaan met Premium 2014 update Road map Europe. Ooit heeft iemand mij verteld dat o.a. Bouwjaar 2009 alleen met DVD’s kan hoewel er een harde schijf en USB in het dashboardkastje aanwezig zijn.

Nu zegt de dealer dat het met USB kan maar ik heb daar niet veel vertrouwen in. Ik zou het wel eens willen proberen maar hoe zit het dan met de FSC ?

ik doe het al jaren bij allebei m'n BMW's via de usb stick, 2018-2 staat ook op 1 usb stick, uiteraard heb je de FSC code nodig maar ik heb een paar jaar geleden een lifetime FSC code aangeschaft zodat ik nu iedere keer zonder de FSC code kan upgraden.

aangepast door maRRco
Link naar reactie

Het gaat mij om de E85 waarbij er twee dvd,s nodig zouden zijn volgens @Wilhelmus .

Ik ben heel benieuwd hoe dat in zn werk gaat vooral omdat er maar 1 dvd in d speler kan en er geen Hd aanwezig is in de auto..

 

(ik denk dat het misschien een west en  een east europe dvd kan zijn...)

 

 

Link naar reactie

je kan natuurlijk maar 1 cd er in stoppen,  op de doos staat welke je moet gebruiken voor diversen landen ga je naar een ander land dan moet de 2e cd er in dus even op de doos kijken welke cd je nodig hebt

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.