Ga naar inhoud

Z gerelateerde kleding


Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Alles over kleding met een z post je hier.

 

Te beginnen met de interessepeiling voor T shirts met een e85 of e89 silhouet en eventueel je forumnaam.

Geef aan hoeveel ,welke maat(en) en welk opschrift ,bij voldoende interesse ga ik kijken of ik ze kan laten maken en tegen welke prijs!

Ik heb in t verleden wel meer kledij laten maken ,maar dat was met borduursel,zie mijn voorsteltopic.

T shirts

Horus  E85  donker blauw 1 x m   1 x  XL

Ka4     E89 .Donker (Havanna)bruin 1x L

'Pampus E89 Donker blauw 2 x M

Shoveltje E85 (kleur?) 2 x L

Crisvero E89 (kleur) polo..

aangepast door sandere39
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

En dan zou het nóg mooier zijn als je in de kleur van auto kunt bestellen :sHa_biggrin::sHa_biggrin: Havanna-bruin is zoveel mooier dan zwart :P

Geplaatst:

Geef t maar op ik ga wel kijken!

 

Geplaatst:

deze voor de e89, zonder de IS aanduiding...bjvoorbeeld.

foto.JPG

Geplaatst:

Is leuk hoor Sander.....

T-shirt

Havanna bruin (bij voorkeur)

Ka4

maat L

 

Geplaatst:

Hoi Sander, waar zoiets al niet toe kan leiden! Ik ben ook in voor twee shirts met E85 / "Horus"  logo dan in d-blauw; maten M / XL.

@Ka4 een shirt in dezelfde kleur als de auto, terwijl je er in gaat zitten, dat lijkt me een risico; moet wel echt dezelfde kleur zijn dan. Ik ga dus niet een shirt in "Galapagosblue".

Geplaatst:

Jammer Jeroen, bestel jij er maar niet een van dan..

Misschien kan onderstaand ook wel trouwens.

bmw_z4_e89_2013-58035.jpg

e89 tekening.jpg

e85 tekening.jpg

Geplaatst:

Ik ben er wel voor te porren in de kleur van de auto hahaha maatje M 2 stuks.... tzt

Geplaatst:

Maten..... lastig... heb M die te groot zijn en XL die te strak zitten.... :P  doet u maar 2 x een L met een E85 er op :)

 

 

Geplaatst:
19 uren geleden, Ka4 zei:

En dan zou het nóg mooier zijn als je in de kleur van auto kunt bestellen :sHa_biggrin::sHa_biggrin: Havanna-bruin is zoveel mooier dan zwart :P

ik dacht dat jij meer van roze was ?

Geplaatst:
17 uren geleden, Individual zei:

Veel mooier dan het eerste plaatje. :)

Ja man, maar die 1e is een geborduurde daarbij is het lastiger om details te zien.

voor bedrukken zal het makkelijker zijn..

 

Geplaatst:

Dit is wel leuk :)   Mooie M roadster :petje:

  • 1 maand later...
Geplaatst:

zijn er nog meer die een T shirt willen?

 

Ik denk dat onderstaande tekening dan gedrukt word in een contrasterende kleur afhankelijk van de kleur van het shirt,ik denk dat het een Fruit of the loom shirt word (kwaliteit) en zelf neig ik ernaar om de afbeelding van de Z op de achterkant te zetten en links op de borst de forumnaam.

 

Wat vinden jullie?

 

Eventueel kun je Hier www.carebo.nl zelf kijken en een keus maken qua t shirt merk en type ..

Geplaatst:

Sander

 

heb ook wel interesse, maar dan meer in polo.

 

is dat een mogelijkheid of bemoeilijkt dat de groepsbestelling?

Geplaatst:

Hoe diverser hoe ingewikkelder hahah maar als jij een polo wilt dat kan dat hoor.

 

Laten we anders een datum stellen tot wanneer opgegeven kan worden.

 

31 maart

 

daarna ga ik in overleg met de firma kijken hoe dit afkomt.

  • 1 maand later...
Geplaatst:

Ok,

Na contact met de textieldrukker bleek dat zij d afbeeldingen op een bepaald formaat aangeleverd moeten krijgen ,nu is dat het punt niet zo maar de afbeelding zelf moet wel goed genoeg zijn om vanaf te werken.

De afbeeldingen die als voorbeeld dienden zijn niet goed genoeg dus als iemand een goede afbeelding heeft grag even posten en ondertussen zoek ik verder naar een mogelijke kandidaat!

  • 5 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Zouden jullie een teespring actie wat lijken?? ik heb een silhouete man gevonden die hier een hobby van gemakt heeft en hij gaf aan om via teespring iets op te zetten...

https://teespring.com/nl/search?q=bmw

 

 

aangepast door sandere39
  • 1 maand later...
Geplaatst: (aangepast)

.

aangepast door sandere39

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.