Ga naar inhoud

Speling Z3 stoelen


rmassuger

Aanbevolen berichten

Hoi,

Een veelvoorkomend Z3 probleem is speling op de stoelen. Dit wordt veroorzaakt door versleten rubbers in de spindel. Nieuwe rubbers zijn relatief duur.

 

Ik heb een fabriek gevonden die de rubbers voor een schappelijke prijs kan maken mits ik een (groot) aantal afneem. Als ik ongeveer 15 personen heb wordt de prijs interessant. Dan kost een set voor twee stoelen ongeveer euro 15,- Bij meer deelnemers zakt de prijs nog iets

 

Wie is hierin geïnteresseerd ?

 

 

Link naar reactie

 

ik zou ze wel wille van die site

 

iemand een idee wat ze bij de dealer kosten .

En zijn er verschillen !!

 

 

aangepast door Larsy
Link naar reactie

Weet iemand Welke afmetingen de plaatjes hebben als ze nieuw zijn ?

-hoogte 

-breedte

-dikte 

en diameter van het gat wat er in zit ?

 

dank

aangepast door Larsy
Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik heb ook de rubbers gekocht via Ebay.

ik zie het niet zitten om zelf de rubbers te vervangen.

is er iemand in de regio Rotterdam die mij er mee zou kunnen helpen.

uiteraard tegen een evt vergoeding.

Link naar reactie

Nu  Reeuwijk ligt op een klein half uurtje rijden, ik zou Roodkapje maar eens bellen, die doet het zo en kan je gelijk je ZZZ helemaal laten door meten. Officiele adres AVVR, ff bellen want op Mail reageert Ruud niet.

Link naar reactie
  • 4 weken later...
  • 3 weken later...
Op 5-2-2017 om 19:27, rmassuger zei:

Hoi,

ik heb opdracht aan de fabriek gegeven om de rubbers te fabriceren. Duurt denk ik een paar weken voordat ik ze heb. Zodra ze er zijn laat ik het weten.

 

2 maanden verder en nog steeds geen blokjes.......?

Snap niet waarom dit zo lang moet duren.

Link naar reactie
Op 31-3-2017 om 17:20, rmassuger zei:

Goed nieuws de rubber blokjes zijn klaar. Duurde langer omdat de fabrikant de blokjes te dik had gemaakt. 

 

De prijs per set van 2 stoelen is Euro 15,- inclusief verzenden. Wil je een set ontvangen stuur me dan even een pm 

 

Bedankt voor het organiseren en toesturen van de blokjes.

Nu alleen nog even monteren......:sCo_chinscratch:

Link naar reactie

Gaat jullie vast lukken. Stoel kan er eenvoudig uit. Zorg wel dat de stoel in het midden van de rails staat als je hem eruit haalt.

 

Wellicht goed om voordat je de kabels onder de stoel losmaakt de accupool loshaalt. Dan weet je zeker dat het airbag lampje niet gaat branden.

 

 

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.