Ga naar inhoud

REACTIETOPIC Najaarsrit - zondag 23 oktober 2016

GuidoK

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Het was weer een leuke rit geweest. De ochtend was enigzins gevuld met mist (wat ook zo z'n charme heeft), en het weer was erg goed voor de tijd van het jaar.

De dinerlocatie was ook Toppie.

Rob, Bedankt voor de rit en het meerijden, het was gezellig :thumbup:

• Like 1
Geplaatst:

Rob. bedank voor de organisatie. Ook namens Rutger. Het was zoals altijd weer top! Volgend jaar hopen we er weer bij te zijn. De ///M gaat nu de winterslaap in.

Geplaatst:

Was zeker weer ff een leuk uitje, mistig begonnen maar met een zonnetje afgesloten. Rob bedankt :thumbup: voor de rit!

• 3 weken later...
  • Member
Geplaatst:

Lieve forum-mensen!

Er was vandaag op eens post voor mij van de deelnemers aan de najaarsrit. Superleuk, een enorme verrassing en superaardig en wat een gulle, gulle, gulle gift!  Eens lekker op pad met mijn Intertoys card binnenkort!

Dank jullie wel, ook namens die ouwe (2.5si) en mama!

Ps. Ik heb de kaart (links onder op de foto) ook van voor tot achter gelezen hoor :-)

IMG_2969.JPG

• Like 5
Geplaatst:

Hey Huug,

Ga maar lekker uitzoeken bij InterToys hoor:rolleyes: Maar sla die Formule-1 race-spelletjes nog maar even over en óók die Carrera racebaan:sFun_whistle::petje: want anders gaan die ouwe en je suikeroompje ermee aan de haal!

Groetjes Karin

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen