Ga naar inhoud

Z3 als investering


DaveK

Aanbevolen berichten

koop gewoon Gouden baren of Gouden munten als je wilt investeren. zit je altijd veilig en kan je makkelijk weer vanaf als de goudprijs hoog zou zijn, al is het nu ook niet heel goedkoop.

 

maar een normale, niet M,Z als investering kopen, ik zou het niet doen. tja ik vind een auto als investering sowieso zonde want om waarde te behouden kan je er niet of weinig mee rijden.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Van die kleur er is maar eentje in Belgie die te koop staat. Het is wel mooi maar als je een 1997 2.8 wilt, zoek maar een beetje diepen en jij zal nog een paar vinden mat een "meer verkoopbare" kleur.

 

DEZE vind ik prachtig en met veel weinig km dan de groene en ook aan een gelijke prijs, bij voorbeeld...

 

 

Link naar reactie
  • 9 maanden later...

Nog even inpikken op dit draadje, en mijn 'ervaring' delen.

 

Ik heb mijn Z nu bijna twee jaar en in die tijd zijn de prijzen toch al wat veranderd. Ik heb bv opgemerkt dat Premium Classics (waar ik mijn Z vandaan heb) bijna identiek dezelfde coupé te koop heeft staan.

Dezelfde kilometerstand, zelfde kleur en uitvoering.

 

Ik vind het een goede vergelijking aangezien we hier spreken over vergelijkbare omstandigheden. Prijsverschil is 6000 euro.

En dan heb ik nog het voordeel tov degene die te koop staat, dat mijn z handgeschakeld is.

 

Als ik zie dat ik toen een Z3 M coupé kon kopen voor 30 à 35k, dan heb ik nu wel spijt dat ik toen niet ff doorgespaard heb. Voor een mooi exemplaar ben je 45 à 50k kwijt :blink:.

 

Uiteraard is dit relatief, want het is mij ook al opgevallen dat ze die coupé al een tijdje hebben staan. (ondertussen hebben ze er andere wielen onder gestoken). Een waarde bepalen s één ding, maar je moet nog altijd de zot vinden die het wil betalen :P.

 

Hoe dan ook is het een leuke gedachte dat ze iig niet dalen in waarde. Ik verwacht met de Z4 Coupé net hetzelfde.

aangepast door SpeedyFred
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.