Ga naar inhoud

Gevraagd armsteun


Aanbevolen berichten

  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo Ed,

je kunt info vinden op de volgende link https://zroadster.org/pages/Southernboys-BMW-Z3-Modifications/

ik heb al verschillende mods door Barry (zo heet southernboys) laten maken, prima spul van een echte liefhebber

kan hem aanbevelen

mbt armsteun heeft Barry een paar opties, die van mij is er 1 van (zie foto 

interieur mijn Z3)

je kunt ook zien dat er al een deel van een schakelomlijsting is geplaatst, het bovenste deel (gelijk aan de omlijsting van Z3 M),

is onderweg, mooi in chrome afgewerkt, ook van Barry

IMG_1320.JPG

 

 

aangepast door finley
Link naar reactie

Hallo finley

Dank voor de tip,ziet er erg sjiek uit

Ben alleen bang dat het voor mij niet stevig genoeg is,ga namelijk nog wel is verzitten en dan leun ik met me arm en volle gewicht op de steun.

Ik heb denk meer zo een kistjes model nodig die volledig vlak op de console steunt.

gr ed

 

Link naar reactie

Ik heb er een van leatherz.com uit Amerika. Kost 100 dollar plus verzendkosten.

Zie foto. 

 

Om de armsteun te monteren heb je ook de bekerhouder nog nodig. Deze kun je beter bij een nederlandse online shop of de stealer kopen.

 

Ik heb mijn stoelen vervangen door zwarte stoelen, dus eventueel zou ik bereid zijn deze armsteun aan je te verkopen voor 90 euro. Dan koop ik zelf een zwarte bij leatherz.com.

 

Z3 - 1 (2).jpg

Link naar reactie
Op 7 juni 2016 om 21:08, phma zei:

Ik heb er een van leatherz.com uit Amerika. Kost 100 dollar plus verzendkosten.

Zie foto. 

 

Om de armsteun te monteren heb je ook de bekerhouder nog nodig. Deze kun je beter bij een nederlandse online shop of de stealer kopen.

 

Ik heb mijn stoelen vervangen door zwarte stoelen, dus eventueel zou ik bereid zijn deze armsteun aan je te verkopen voor 90 euro. Dan koop ik zelf een zwarte bij leatherz.com.

 

Z3 - 1 (2).jpg

 

Link naar reactie

Heren,allemaal bedankt voor de info omtrent de armsteun.

Ik heb besloten om er 1 zelf te maken met 3 mm alu plaat .

Kan ik hem precies op de juiste hoogte maken en het deksel laten bekleden door iemand bij mij in de buurt die ook het zadel van mijn bmw motorfiets heeft bekleed.

 

Link naar reactie

Ik heb van meer mensen gehoord dat ze er succesvol zelf een hebben gemaakt. Niet makkelijk, maar inderdaad wel precies zoals je het zelf wilt.

 

Succes ermee, en ik zie de foto's graag tegemoet!

Link naar reactie

Phma het wordt waarschijnlijk wel een winterklusje maar ik zal proberen fotos te plaatsen (als het lukt,moet me er nog steeds in verdiepen)

En moeilijk is het niet,strook aluminium op de goede hoogte knippen of zagen.

Dan omvouwen ,zeg maar een soort bakje maken wat in het originele bakje past of een stukje over laten steken en dan met bijv ruitenkit in het origineel netjes vastplakken.

wel eerst ff afplakken langs de randen en met natte vinger gladstrijken.

Deksel in gewenste maat maken en met bijv piano of iets groter scharnier vastmaken met m3 boutjes of pompnagels.

En dan netjes bekleden met zwart leer of skai

grt ed

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.