Ga naar inhoud

XCar Style comfort module problemen!


odaddyo

Aanbevolen berichten

HELP!!!

XCar style module geïnstalleerd volledig conform de handleiding. Alle stekkers en kabeltjes lijken correct gemonteerd. De module krijgt netjes stroom. Echter als ik de auto op contact zet komt de melding in het scherm dat de dakbediening is uitgeschakeld. De auto kan de positie van het dak niet bepalen en het dak niet vergrendelen. Ook doet de car module niets.

@sandere39, een idee wat ik verkeerd heb gedaan. Voordat ik de hele handel weer terug ga bouwen naar de originele situatie dacht ik forum is wel ff proberen waard

aangepast door odaddyo
Link naar reactie
  • Reacties 11
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geen idee man,mail andy maar misschien is je module net een slechte en moet ie ffe retour.

Controleer je werk nogmaals en als je zeker bent van de aansluitingen dan moet het wel in de module zitten denk ik.

Ik moet zeggen dat mijn auto ook wel eens mekkert,maar meestal nadat ie in slaap is geweest doet alles het weer zoals normaal...

Link naar reactie

fixed!. de grote BMW plug (die waar je vier draden uit moet halen en andere in moet doen) bleek niet diep genoeg in het stekkerblok te zitten. Hierdoor was hij dus eigenlijk niet verbonden.

 

Nu werkt alles top en heb ik alle feature geprogrammeerd!

 

 

aangepast door odaddyo
Link naar reactie

Rare is eigenlijk dat ik de stekker door de vergrendeling heen heb moeten duwen. Dit zou eigenlijk niet moeten.  Ik heb dit gemeld bij xcar en Andy gaf aan dat ze dit een keer eerder hebben meegemaakt. 

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Odaddyo, Mijn Xcar style module zit nog ingepakt.:( was het veel/lang werk om hem in te bouwen?

Is alle bekleding goed los te krijgen en vooral weer goed vast te zetten?

 

En is je bediensnelheid toegenomen (bij mij standaard 40 km/h)

Link naar reactie

Het was zeker een eitje om in te bouwen. De handleiding is erg duidelijk en komt 1 op 1 overeen met de ZZZZ e89. IK had alleen problemen met mijn BMW stekker maar dat was een BMW euvel en had niets te maken met de inbouw. Maar ook dat was eenvoudig op te lossen (iets harder drukken, its so simple)

De bedieningssnelheid kun je naderhand instellen. Standaard staat hij op 35 maar je kunt ook kiezen voor 45 of 55. Ook zijn er een hoop extra opties die je kunt activeren. Daar maak ik ook allemaal gebruik van (bijvoorbeeld alle vier de ramen helemaal open zonder dat je de knop vast hoeft te houden of spiegels klappen in bij afsluiten van auto maar dan moet je wel de inklapbare spiegel optie hebben)

 

Dus absoluut doen!!!!!!!!!!!!

aangepast door odaddyo
Link naar reactie
  • 5 weken later...

Hij zit er in, voldoende ruimte in die tempex bak bij de dakbesturing om de module weg te stoppen.

De draadklemmetje met de stekers voor voeding en massa is niet het beste van het beste. Dat veroorzaakte een enkele keer spanningsgebrek.

 

Maar hij zit en hij werkt...nu nog boven 40 km/h uitproberen want dat kon de mijne af-fabriek.

En ik zou graag een manier verzinnen om het bereik van de afstandbediening te vergroten !!

 

Summer Greets Bert...

Link naar reactie
  • Administrator

Je zou zoiets kunnen proberen :party:...maar ff zonder gekheid maar wat is het bereik nu dan en welke afstand zou je dan willen?

 

 

l_telescoop-antenne-met-knikmechaniek.jpg

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.