Ga naar inhoud

Reactietopic Tour D' Asperge 2016


Ruud-Z4

Aanbevolen berichten

  • Administrator

H&G ontzettend bedankt voor de wederom geslaagde dag. Mooie route, voortreffelijk eten, gezelligheid en gastvrijheid.

 

Zet mij maar vast op de lijst voor volgend jaar!

 

 

Link naar reactie

Het was weer een geweldige dag, we hebben enorm genoten. Het weer viel enorm mee, het asperge diner was voortreffelijk daarbij kwam ook nog de verassing van de avond, Laurence die plaats nam achter de Yamaha vleugel en ons tracteerde op klassiek pianospel: Super :)

Hans en Gillaine bedankt voor de organisatie en jullie enorme gastvrijheid!

  • Like 1
Link naar reactie

Gilleine & Hans bedankt voor de goede zorgen en het waanzinnig lekkere eten, zeker na het oplichten van de eerste geheime sluier van de asperges bereiding.

We hebben genoten, dat is het verschil tussen eten en geniETEN. Gilleine als je interesse hebt zal ik het spekkoek recept van groot-/moeder geven (1 beslag met ...foelie)

Hartelijke groeten van Marguerite en Gerry.

Link naar reactie

Gillaine en Hans, het was super geweldig. Veel te veel gegeten natuurlijk, maar als het zó lekker is....kan ik ook geen nee meer zeggen.

Bedankt voor alle gastvrijheid, Als ie volgend jaar weer komt ben ik er zeker weer bij.

Link naar reactie
  • Administrator
3 uren geleden, Dakloozzz zei:

Gilleine als je interesse hebt zal ik het spekkoek recept van groot-/moeder geven (1 beslag met ...foelie)

Ik heet dan geen Gilleine maar je mag het recept echt wel sturen :rolleyes:

Link naar reactie
  • Administrator
25 minuten geleden, sandere39 zei:

Als jij het dan maakt ,kom ik het op eten!

Okay.....

Link naar reactie
21 minuten geleden, Individual zei:

Voor wie bij mij aan tafel zat: dit is het filmpje dat ik bedoelde, over jaloezie bij apen.

 

 

Ik had het filmpje nog niet gezien, maar het verhaal wat je vertelde uiteraard wel gevolgd aangezien ik naast je zat.

Ik kan maar 1 ding zeggen, en dat is dat je het aapje ontzettend goed nadeed...:lol:

Link naar reactie

G&H , BEDANKT , superdag , eten was héérlijk , rit was fantastisch . Gezelschap was de max ( ook aan tafel :lol: )

Bedankt voor de gastvrijheid . 

Hilde en Tony

ps. Kunnen we al inschrijven voor volgend jaar ?

Link naar reactie
29 minuten geleden, GuidoK zei:

Ik kan maar 1 ding zeggen, en dat is dat je het aapje ontzettend goed nadeed...:lol:

Ik kende het filmpje wel; maar............. heb je geen filmpje van Jeroen gemaakt dan, want dat heb ik natuurlijk gemist:(

Link naar reactie
1 minuut geleden, GuidoK zei:

ik kon zijn gedrag niet laten herhalen voor een filmpje want ik had geen komkommer en druiven helaas :lol:

Komkommer had ik wel in huis en i.p.v. druiven had je olijven kunnen gebruiken, bovendien schreef je dat het gedrag uitermate goed werd nagedaan dus..............

Link naar reactie

Hallo allemaal,

 

Wat hebben we genoten van het goeds dat de weergoden voor ons hadden bedacht.

Maar vooral ook van jullie gezellige aanwezigheid.

Het was weer een supergroep bij elkaar.

En weer hebben we er een asperge liefhebber bij<_< Ruud wedden dat je ooit nog spijt krijgt:muur:

En Laurence, wat een super spel; je moet er echt veel meer mee doen, onbenut talent zou bestraft moeten worden.
Als we wat ruimer budget hadden gehad zouden we een (amateur) pianist gevraagd hebben.
Die arme man zou een complete instorting hebben gekregen als hij jou zou hebben gehoord.

 

Ik ben wel de onrechtmatige eigenaar van een rood jack geworden????

 

Dank voor jullie positieve reacties, wat zei ik ook al weer "laatste keer"? Hoe vaak is Heintje Davids terug gekomen:groupwave:

Na de Snert rit was er ook nog een "Stamp rit".

Wie weet, het werkt verslavend; we houden van gezelligheid en gezellige mensen om ons heen.

 

Nogmaals dank iedereen.

Het plaatsen van foto's hier zou erg op prijs worden gesteld; dus kom maar op!!

GreetZZZ/ZZZ

aangepast door Lady & Co
aanpassing
Link naar reactie
1 uur geleden, Lady & Co zei:

Na de Snert rit was er ook nog een "Stamp rit".

Wie weet, het werkt verslavend; we houden van gezelligheid en gezellige mensen om ons heen.

 

Kost allemaal veel tijd en energie.

Mss een idee van een korte middagrit met een etentje in dat uitstekende, in de bossen gelegen, pannenkoekhuis (was in de buurt va Groesbeek?) en aansluitend een kofiie en of drankje bij wat aardige Locals in Nieuw Bergen.

  • Like 1
Link naar reactie

Lawrence op (voor/achter?)piano  (opm Gillaine had de catering ditmaal uitbesteed)

 

 

 

en nog een

 

 

Het was weer uitstekend georganiseerd, leuke sfeer en heerlijk eten (Thanks, henk en Azam)

 

 

 

aangepast door BMW-Z-CSi
Filmpje zichtbaar gemaakt
  • Like 1
Link naar reactie
23 uren geleden, Dakloozzz zei:

Gilleine & Hans bedankt voor de goede zorgen en het waanzinnig lekkere eten, zeker na het oplichten van de eerste geheime sluier van de asperges bereiding.

We hebben genoten, dat is het verschil tussen eten en geniETEN. Gilleine als je interesse hebt zal ik het spekkoek recept van groot-/moeder geven (1 beslag met ...foelie)

Hartelijke groeten van Marguerite en Gerry.

Graag, zeker als het een authentiek Indonesisch recept is houdt ik mij aanbevolen.

@ Marguerite: met die rode puntjes is "Think""

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.