Ga naar inhoud

Hoe zit het met de traditionele 2 daagse rit in September?


nickvankerkoerle

Aanbevolen berichten

Vorig jaar is deze rit helaas afgelast. Wel met een mooie reden uiteraard.

Maar ik, en nog vele andere zullen nog steeds uitkijken naar dit weekend :rolleyes:

 

Ik heb helaas geen tijd i.v.m. mijn eind examens om deze rit te organiseren. Gezien het feit dat ik nog nooit een rit heb georganiseerd lijkt het me sowieso geen goed idee om deze rit te gaan organiseren omdat ik hier de ervaring niet voor heb.

 

Uiteraard wil ik hier best aan werken mits ik hier de tijd voor heb buiten mijn school en werk om.

 

Wie wil deze rit alsnog organiseren of dit samen met mij gaan doen?

 

De laatste rit was super en we hebben enorm genoten en gelachen tijdens dit weekend.

 

Sfeer impressie 2014

IMG_2829_zpsdrl3kzou.jpg

 

 

Colinda kijkt er erg naar uit en zal dit jaar beter voorbereid op pad gaan mocht de rit er komen.

IMG_2597_zpsuirnkfoi.jpg

 

 

 

 

 

Link naar reactie
  • Reacties 5
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

32 minutes ago, nickvankerkoerle said:

 

Colinda kijkt er erg naar uit en zal dit jaar beter voorbereid op pad gaan mocht de rit er komen.

 

 

:schater:

Ze leest zeker niet mee..... :lol:

 

Er loopt wel een animopeiling voor een luxemburgrit, ook 2-3 dagen ofzo, maar naar planning in het voorjaar.

 

In september is er al een groter spektakel ;)

Is ook wel iets voor jou. lekker rossen door de alpen.

 

 

 

Link naar reactie

Gelukkig leest ze niet mee haha

 

De andere rit is wel tof. Echter is dit een financiel een grote uitgave gezien we eind dit jaar toch graag een huis willen kopen.

 

Vandaar dit goedkoper alternatief wat we ook als erg leuk hebben ervaren

 

En het hoeft natuurlijk niet in september te zijn. Mag ook een andere maand

aangepast door nickvankerkoerle
Link naar reactie
@nickvankerkoerle gewoon inschrijven voor de Luxemburgrit binnenkort. :)

 

Ik heb vorig jaar de Sauerlandrit moeten annuleren vanwege privé omstandigheden. Die heb ik al (bijna) volledig voorbereid qua routes en eetlocaties op de plank liggen. Ik wou hem dit jaar alsnog organiseren in het eerste weekend van september, maar dan is al de Europatour. In het voorjaar staan al genoeg andere ritjes gepland, waaronder Luxemburg en de Limborit, in de zomervakantie zelf vind ik niet handig, en na begin september is het risico op slechter weer mij te groot. 

Dus ik was van plan die rit nog een jaartje langer in de ijskast te laten.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.