Ga naar inhoud

"BMW Z Challenge"


Driez

Aanbevolen berichten

Wat zouden jullie ervan vinden om een “BMW Challenge”  te rijden?

 

Wat houdt dat in,

 -1 dag Challenge.

-Start op een zondag rond 9 uur, finish rond 5 uur.

-Bij de start moet je een coördinaat verdienen door een opdracht of vraag.

-We vertrekken allemaal apart om de 2 min.

-Je krijgt totaal 4 of 5 coördinaten, die je moet verdienen, van ongeveer een uur rijden.

-Je betaald en bepaald zelf wanneer of waar je eet/drinkt of evt toilet bezoek. Er zal een gemiddelde tijd voor worden aangehouden.

-De km stand van jouw auto wordt van te voren opgeschreven en bij de finish. (niet sjoemelen)

-Diegene met de minst gereden km en de best gemiddelden tijd is winnaar.

-Er wordt zonder track@trace gereden maar wanneer we een gemeenschappelijke app downloaden zoals Glimpse, kun je zien waar de rest van het veld rijdt en hoe snel  (erg leuk en gratis)

-Inschrijving is ongeveer 15 euro per persoon.

-Prijzen en (wissel) bekers nodige materialen worden hiervan bekostigd.

-je mag ook alleen deelnemen Jeroen en Guido!:clapping:

-Het eerste coördinaat (naar de startlocatie) moet je verdienen en die zal op dit forum bekend worden gemaakt en kun je 3 uur voor de start pas verdienen! (het antwoord kun je doorbellen/smsen naar Anja of mij en bij het goede antwoord krijg je de coördinaten van de startlocatie om alvast te wennen)

-Bij de eindlocatie is de mogelijkheid om deel te nemen aan een buffet maar moet van te voren worden besteld, kosten 15 euro pp.

 

 

De start en finish zal ik zo spectaculair mogelijk proberen aan te kleden.

1970_BMW_2002_Race_Car_Rally_Start_Finis

 

Je zou hier een jaarlijks evenement van kunnen houden en het stokje doorgeven aan een andere organisator.

Ik denk dat je zo leven houdt in de ritten door eens iets anders en verrassends te doen.

 

Nou, ut zal mie benieuwn wat oj de van vind!

 

 

 Mochten jullie geïnteresseerd zijn dan hoor ik het graag.

 

 Met vriendelijke groet,

 

Willem Nijmeijer.

 

Enthousiasten:

 

1. Driez

2. Bam Bam

3. M3tje

4. Scorpioen

5. BMW-Z-CSI

6. Olivier

7. CorvH

aangepast door Driez
Link naar reactie

Met 2 man dus paar uurtjes rijden/slapen moet te doen zijn, ik heb wel interesse, doet me een beetje denken aan de Amsterdam-Dakar challenge welke ik in 2004 (eerste editie) gereden heb, daar kwam ik er in Belgie achter dat mijn bijrijder geen rijbewijs had dus alsnog de volle 7800 km zelf gereden met een toen al 18 jaar oude fiat panda:lol:, vind het wel een goed plan mits er voldoende animo is.

  • Like 1
Link naar reactie

De "BMW Z Challenge is geen rally" maar een rit waarbij alle regels van het gewone verkeer gelden!

Sterker nog: wie langer dan een paar seconden het gaspedaal te diep intrapt, verraadt zichzelf via een gps-signaal en wordt gediskwalificeerd.

 

Link naar reactie
1 uur terug, Driez zei:

Het initiatief kan de naam van dit forum dragen, mits toestemming, 

 

Daar heb ik geen enkel probleem mee. Ik denk echter wel dat jij het jezelf lastig maakt door er alleen een Z challenge van te maken. Er zitten hier op het forum een aantal members die wat andere "paardjes" op stal hebben dan een Z. Ik vermoed maar zo dat die best enthousiast over het initiatief kunnen worden:rolleyes:

Link naar reactie
13 hours ago, Sjonnie Kroket said:

 

Daar heb ik geen enkel probleem mee....

Dat is mooi te horen, kom met een passende naam voor de Challenge. "BMW Z3forum Challenge" of "BMW Challenge"

Alles is natuurlijk bespreekbaar maar ik dacht dat dit een Z forum is maar ik vind het prima als er ook andere paardjes meedoen.

Je bedoeld wel BMW paardjes?

 

aangepast door Ruud_19
FQ aangepast
Link naar reactie

Het kan allemaal nog een stapje eenvoudiger door een gps track & trace app te downloaden in je mobile zodat we allen kunnen zien waar we zijn.

Dat kan ook al met de standaard app "zoek vrienden" in je iPhone maar er zijn ook andere gps app's die je in je app winkel kunt kopen va 0,99 cent.

Denk dat hier wel nerds zijn die weten welke de beste is.

aangepast door Driez
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.