Ga naar inhoud

InterClassics 2016


Aanbevolen berichten

InterClassics: 100 jaar BMW hoofdthema

Het hoofdthema van InterClassics is deze keer ‘Honderd Jaar BMW’. De geschiedenis van het merk wordt uitgebeeld met niet minder dan 30 auto's. InterClassics – in het MECC in Maastricht – staat voor 14 tot en met 17 januari in de agenda. 

De organisatie meldt in samenwerking met de BMW Clubs van Nederland een aantal spectaculaire automobielen te laten zien, zoals een BMW 507 – ooit het geprefereerde vervoermiddel van Elvis Presley die een witte en een rode heeft gereden. 

Naast Honderd Jaar BMW is 'British Royals: Bentley & Rolls Royce' ook een thema. 

Entreekaarten voor InterClassics Maastricht zijn online met korting te koop of gratis te verkrijgen – zo lang de voorraad strekt – bij een nieuw jaarabonnement op Octane.

Link naar reactie

Heb me aangemeld voor de "preview", mooi aanbod van de dealer voor maar 5 euro incl. P kaart en drankje.

Volgende week gaat de daily voor een storing naar dezelfde dealer, dan zal wel duidelijk worden hoeveel dat kaartje me nu echt gekost heeft.....

Link naar reactie

Dit kaartje kost je nooit teveel een van de beste evenementen met de mooiste auto's  ik ga dit jaar ook weer voor de 4e keer !

En zeker ook nu met BMW als hoofd item super

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Ik ga ook, kaartjes via dealer BMW gekocht, preview dag gaat niet lukken helaas<_< moet werken 

Link naar reactie

Net geweest, stond een hele mooie Z3M, zwart, prijs op aanvraag, iets meer dan 90.000 km.., dus een klassieker (aan het worden).

Verder 100 jaar BMW historie, mooi overzicht.

 

Ook veel youngtimers, zelfs auto's jonger dan 10 jaar: blijkbaar kan dat als je maar standhuur betaalt.

Link naar reactie

^^ Gisteren geweest en ook die zwarte (lexclassics.nl) gezien. Wel wat aan gemodificeerd zo te zien. Stond ook nog een groene (Misker classics) met maar 37K km erop in japanse uitvoering. Die was nog strakker. Ook de prijs trouwens...38K.    Verder natuurlijk andere snoepjes in de 100-jaar BMW tent maar geen Z3 helaas...

aangepast door Ruud_19
FQVWD ^^ mag ook nu nog toegepast worden (beetje afhankelijk grote van de post erna
Link naar reactie

Zaterdag al weer voor de 4e keer geweest en je wordt er wel weer hebberig van zo veel moois.

Ook nog een originele Nederlandse BMW Z3 roadster 1998 brochure bemachtig 8 11 03 07 65 1 1998 VM.

Zoek nog de bijbehorende  M Katalog  uit die tijd  1998  .

 

aangepast door MNZ3M
ruimte
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.