Ga naar inhoud

Zoek Hardtop Z3


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Ik denk vooral dat het daar een vanaf prijs is en dat je voor een bevestigingsset in ieder geval zult moeten bijbetalen. Een Z4 hardtop (ook genoemd in de advertentie) kost daar in ieder geval aanzienlijk meer. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk!

Link naar reactie

Bedankt voor de tips maar ga toch nog even afwachten totdat ik de juiste kleur tegenkom. Een zwarte kan ik inderdaad nog altijd opzetten en qua kleurencombinatie zou dit nog kunnen.

Maar zeker geen lichtblauwe. Moest er iemand een groene tegenkomen, mag je het altijd laten weten.

Link naar reactie
  • Administrator

Hier hebben ze er een in de juiste kleur. Ik weet alleen niet wat de prijs is en of ze de voorbereidingsset erbij hebben ... Ik zou ze even bellen als ik jou was. Het zijn wel echte handelaren, dus een koopje zal het vermoedelijk niet worden.

Link naar reactie

Reken voor de juiste kleur spuiten toch wel 300 euro.

Als je de goede kleur kan vinden, moet je dat niet tegen die handelaar zeggen, maar zeg dat het de verkeerde kleur is en probeer dan aan de prijs te pingelen.

  • Like 1
Link naar reactie

Meteen monteren, das zoooo makkelijk.

Ik heb mijn ht vorig jaar verkocht en bij mij voor de deur de bevestiging op de Z van de nieuwe eigenaresse gemonteerd, zijn 4 bouten voor de achterbevestiging en 2 schroeven die er al zitten, aan de voorkant 2 torx schroeven. Softtop laten zakken. Daarna de kap er op zetten, met 2 man, en aan de binnenkant achter pennen in de bevestiging en " sleutels" omdraaien, klik vast, torx vooraan vast zetten en bimmeren. Later ff goed afstellen op de ramen, dus liefst ophalen bij droog weer.

aangepast door .cornelis.
Link naar reactie
  • Administrator

^ Je moet het natuurlijk helemaal zelf weten, maar voordat je een hardtop vanuit Oostenrijk hier hebt ben je natuurlijk ook wel een paar dubbeltjes verder.

Hoe is het eigenlijk afgelopen met de hierboven genoemde Nederlandse opties (Cabriocentrum / Cabrioland) ?

Link naar reactie

Op goed geluk een aantal BMW-dealers mailen kan ook nog wel eens wat opleveren. Veel dealers hebben namelijk een hoop 'dead stock' (weet ik uit eigen ervaring) en wat je voor weinig kan meenemen.

aangepast door Evan_S
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.