Ga naar inhoud

Op zoek..


Paulm

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

Ik ben Paul en op zoek naar een z4 coupe 3.0. Ben nu een paar weken op internet aan t speuren, ook in DL. Aanbod is natuurlijk niet groot en ik ben een beetje huiverig om er een uit DL te halen aangezien je dan toch niet zeker weet wat er mee is gebeurd. Ook staan er maar weinig op die nog een beetje in de buurt zijn.

Vandaag proef gereden in deze:

http://www.autoweek.nl/occasion?id=6RAXB&merk=BMW&model=Z4

Een super auto! Ziet er van binnen en buiten heel netjes uit. En direct een grote lach bij het horen van de 6 cilinder.

Heb me een beetje ingelezen wat betreft het getik wat de motor kan hebben en het ss probleem. Motor klonk goed, koud gestart. En ss is lastig te testen begreep ik, niks raars gemerkt. Ontdekte vocht in de mistlampen (las dat dat veel voorkomt) en een paar testjes gedaan en knopjes ingedrukt, alles goed.

APK en grote beurt kunnen uitgevoerd worden bij de dealer voordat ik m koop.

Nou is mijn vraag: Wat vinden jullie van de prijs? Vind dat namelijk heel lastig. Hij is tot nu toe met 800 euro omlaag maar er zit waarschijnlijk niet heel veel meer in omdat ik ook die grote beurt wil.

En hebben jullie verder nog tips?

Alvast bedankt! :)

Link naar reactie
  • Reacties 8
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Hey Paul,

Ik heb even voor je gekeken. Volgens mij is de prijs netjes, vergeleken wat er voor vergelijkbare coupe's gevraagd wordt. Zeker als er nog 800,- af gaat.

Maar er staan er natuurlijk meer te koop. Waarom specifiek deze? In Dronten staat een 3.0si Coupe met 47.500 km op de teller. Lage km. stand vind ik persoonlijk altijd een voorkeur.

In ieder geval succes met je zoektocht en keuze!

Link naar reactie

Het lijkt mij een nette coupe, ik ben niet zo van de z4 maar als het dan toch moet dan maar een coupe.....

Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou als ik jou was ook eens op het Duitse forum rondneuzen (en bij een goed aanbod snelle actie ondernemen). Deze is mogelijk al verkocht, maar er staan er nog meer te koop, die dan meer waar voor hun geld bieden dan doorgaans in Nederland het geval is ...

Link naar reactie

De auto waarin je hebt proefgereden lijkt me zeker niet verkeerd. Het is een echte NL auto en de prijs is heel schappelijk. Toen ik destijds voor een Z4 aan het zoeken was heb ik ook 4-5 maanden moeten wachten eer ik er een vond die aan mijn criteria voldeed. Als je bij een BMW dealer koopt ben je wat duurder uit maar je hebt wel 2 jaar premium garantie. Een lage km stand is meegenomen maar zegt niet alles hoor. Persoonlijk vind ik die zwarte véél mooier en zou ik nooit zo'n saaie grijze kopen :lol:

PS. de auto waar je in gereden hebt is ook nog eens een automaat en heeft wat mij betreft de voorkeur. Voor een schakelbak zou ik liever een 'M uitvoering' zoeken :hypocritesmiley:

aangepast door Partagas
Link naar reactie
  • Administrator

Ik zou in ieder geval zorgen dat je ook hebt proefgezeten in een Z4 met M stoelen (zoals de grijze heeft). Veel mensen vinden die behoorlijk beter zitten dan de standaardstoelen (meer zijdelingse steun). Die vind je vrijwel nooit los voor een redelijke prijs, dus als je die wilt moet je zorgen dat ze er bij aanschaf inzitten. Er zijn gelukkig relatief veel coupes met M stoelen ...

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.