Ga naar inhoud

Morgen mooi weer :)


Scorpion

Aanbevolen berichten

  • Administrator

Jammer dat ik hier niet eerder aan gedacht had met dit mooie weer morgen in het verschiet.

was een ideaal dagje geweest voor een spontaan ritje richting het zuiden.

Zal wel te kort dag zijn om nog wat mensen zo gek te krijgen he !

Link naar reactie

Ik ben effe heen en weer naar de Eifel geweest, prachtig weer gehad en kapje open natuurlijk. Een kleine 185km over de mooiste wegen gereden en genoten.

Terug gewoon autobahn gedaan en nog even aan het stoeien geweest met een lotus, dat kreng ging gewoon door boven de 240 hahaha

  • Like 1
Link naar reactie

Morgen weer een zonnige dag.

Ik adviseer een ritje naar en een bezoek aan, het AUTOTRON in Rosmalen.

Dit weekend zijn er de jaarlijkde Italiaanse dagen.

Geweldige collectie van de mooiste autos uit de italiaanse historie. (Dus grote verscheidenheid aan merken en modellen (zitten bloed mooie bij!)

Speciale aandacht ditmaal voor lamborgini, omdat de fabriek 50 jaar bestaat.

Verder : Italian Livestyle, Mode, Wijn en heel veel italiaans eten

Link naar reactie

Ga morgen zelf naar Rosmalen. Je rit is een goed initiatief.

Pluspunt zijn de korte rijafstanden!.

De krankzinnig lange ritten op het forum (Sommige waren pas om 17 uur afgelopen) zijn voor ons o.a. een reden om nauwelijks nog aan Forum ritten mee te doen.

  • Like 1
Link naar reactie
  • Administrator

Lees even de opmerking van Henk daarboven Willem :rolleyes: Oh en de linkjes werken niet in jouw reactie...

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie

De krankzinnig lange ritten op het forum (Sommige waren pas om 17 uur afgelopen) zijn voor ons o.a. een reden om nauwelijks nog aan Forum ritten mee te doen.

Ik kan me ook een rit herinneren waarbij de lunch pas na drie uur 's middags was. Ik meen dat jij daar toen ook bij was... :hypocritesmiley:

  • Like 2
Link naar reactie
  • Administrator

^x2

Inclusief complete chaos, polonaise, grote stukken vlees van de BBQ, een F430, een RS5, een S5 en nog meer mooi spul. De Z'jes waren wel in de meerderheid trouwens :)

W&A hebben een mooi jaarlijks 'niets moet, alles mag zolang het dak maar los kan' evenement opgezet. Hulde en voor allen die er dit jaar niet bij konden zijn... helaas :lol:

aangepast door BMW-Z-CSi
  • Like 1
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.