Ga naar inhoud

Z3 buitenhoes met aanpassing


IBMW

Aanbevolen berichten

Onze Z3 staat onder een carport en heeft daarnaast toch ook zijn jasje aan. Bij een zware storm is het al een enkele keer gebeurd dat de hoes als een ballon wordt opgeblazen en vervolgens van de auto wordt getild en op straat beland. NIet leuk, slecht voor de auto maar ook zeker slecht voor je nachtrust omdat dit ook al `s nachts is gebeurd. Voor mij is 's nachts in ochtendjas over de straat rennen achter een hoes aan geen echte hobby en dus hebben nagedacht over een oplossing.

En die is er nu.

Van een zeil met ogen gewoon 2 hoeken afknippen en die vervolgens aan de dikke rand van de hoes naaien.

Mooi koordje erdoor en om de wielen heen vastmaken. Simpel en heel doeltreffend.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-VKGU4EFR.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-3TFCHZKA.jpg

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Op zich een slimme oplossing zo,

Toen ik mijn ZZZ een keer een jasje aangetrokken had, zaten er door het klapperen van de wind later allemaal kleine schuurplekjes op de lak.

Dus voor mij was dat een eenmalige actie.

Link naar reactie

Geen last van schuurplekjes gelukkig. Wel heel veel vuil op de hoes die anders - ondanks de carport - toch op de lak terecht zou komen. Die blijft nu lekker schoon (en droog).

Link naar reactie

Dat gezeur van krasjes had ik swinters . Ik had zo'n antivorst deken op de ruit liggen over de rand van de voorruit en vastgezet tussen de deur. Bleek later dat dat ding doir wind schuurplekken achter had gelaten op de A stijl. Niet leuk.

Kost iedere maand lieve duit maar ik ben toch heel blij met mijn huurgarage. Kan ik tenminste ook alle wielen kwijt enz.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.