Ga naar inhoud

Uitdeukdag Hillegom


DJLeonardo

Aanbevolen berichten

De beste vriend van m'n zwager is uitdeuker, kwam ik gisteren achter. Beter laat dan nooit he (had ie nooit verteld)

Dus gelijk gebeld en hij vind het ook een goed idee om binnkort een uitdeukdag te houden.

Lijkt me wel goed idee om dat dan op het Ford museum terrein in Hillegom te doen http://www.fordmuseum.nl/

Hij gaat ff overleggen hoe en wat betreft de kosten. Maar het zal goedkoper dan normaal zijn uiteraard.

Wat ik van jullie wil weten:

Hoeveel mensen zijn geinteresseerd om te komen?

Link naar reactie
  • Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Het gaat neem ik aan om uitdeuken zonder spuiten? (uitmasseren)

Ik heb een aantal butsjes in mijn portier zitten, dus afhankelijk van de kosten

heb ik wel belangstelling

Link naar reactie

ik heb wel intresse (mist er niet geboord word in m'n auto)

Link naar reactie
Ik heb geen deukjes (althans niet storend...) maar wel wat kleine oppervlakkige krasjes...dat valt hier zeker buiten?

Ja, dat is een ander verhaal... M'n zwager weet nog een adres waar ze voor een redelijke prijs polijsten. Is wel in NH denk ik...

Link naar reactie
De beste vriend van m'n zwager is uitdeuker, kwam ik gisteren achter. Beter laat dan nooit he (had ie nooit verteld)

Dus gelijk gebeld en hij vind het ook een goed idee om binnkort een uitdeukdag te houden.

Lijkt me wel goed idee om dat dan op het Ford museum terrein in Hillegom te doen http://www.fordmuseum.nl/

Hij gaat ff overleggen hoe en wat betreft de kosten. Maar het zal goedkoper dan normaal zijn uiteraard.

Wat ik van jullie wil weten:

Hoeveel mensen zijn geinteresseerd om te komen?

Ik ben ook geinteresseerd, die paar km is geen probleem.

André

Link naar reactie
Da's wel magere oogst jongens.. :m:

Heb je je sampler aan de computer hangen leonardo? ;) :lol::lol:

Link naar reactie
Da's wel magere oogst jongens.. B)

Heb je je sampler aan de computer hangen leonardo? :m: ;) :(

Ook bij mij blijft er wel eens een plaatje hangen :(

Moet ze toch eens wat vaker schoonmaken geloof ik........ :)

Link naar reactie

Ik heb nog even met die vriend van me gesproken. Hij vond 40 euro per deuk wel een net prijsje om aan te houden. Afhankelijk van de hoeveelheid deuken per auto (hoe meer, hoe goedkoper) en de moeilijkheid van een deuk. Dus als het echt een hele lastige is is ie d'r langer mee bezig dus dan wil ie ietsje meer hebben.

Ik denk dat we kunnen vaststellen dat 40 euro een zeer net prijsje is. Dus meld u allen aan!

We maken er een gezellig dagje van. We zouden eventueel ook nog een ritje kunnen doen door de bollenstreek hier en langs door de duinen. Op het museum liggen ook nog wel wat leuke roetes hoorde ik laatst.

En ik kan m'n schoonvader wel vragen of hij ons wil rondleiden in het Ford museum

Link naar reactie

Heb het onderwerp even gepind, hopelijk komen er dan meer reacties

Link naar reactie

Oke d'r is nieuws over de locatie van de Uitdeukdag.

zie ook hier

Garage Detcars stelt zijn werkplaats met 2 bruggen ter beschikking op een zaterdag.

We gaan van deze dag een gecombineerde KLUS EN UITDEUKDAG maken.

De bedoeling is dat mijn goede vriend en uitdeuker Bob de deukjes komt doen tegen een richtprijs van 40 euro per deuk (afhankelijk van hoeveelheid deukjes en moeilijkheid van de deuk)

Ik wil verder alle Z3's uitnodigen die vragen hebben, op weg geholpen willen worden met een DHZ-klus. En vooral ook alle ervaren klussers en monteurs die ons ermee willen helpen.

We moeten het ook een beetje aantrekkelijk voor Detmar maken dus kom met ideeen. Ik dacht zelf in ieder geval aan onderdelen bij hem bestellen, en je grote of kleine beurt en APK's bij hem doen. (voor de mensen in de regio uiteraard)

Kan iemand verder de ETK TIS ECB ICB PAR TBR TUK en al die andere afkortingen meebrengen op CD rom? fijn. :rolleyes:

Tegenover Detmar zit een spuiterij, misschien kunnen we daar ook nog wat mee doen. wie weet. zegt het voort en komt dat zien! :fez:

Link naar reactie

Is het mischien mogelijk om vooraf een inschatting te kunnen krijgen van kosten?

Mijn schokdemper links achter moet vervangen worden. (ik wil ze dan eigenlijk gelijk links en rechts vervangen) en hij is aan een "oil inspection" toe.

Het zal allicht goedkoper zijn dan bij de dealer, maar toch.

Link naar reactie
Is het mischien mogelijk om vooraf een inschatting te kunnen krijgen van kosten?

Mijn schokdemper links achter moet vervangen worden. (ik wil ze dan eigenlijk gelijk links en rechts vervangen) en hij is aan een "oil inspection" toe.

Het zal allicht goedkoper zijn dan bij de dealer, maar toch.

misschien moet je detcars zelf ff mailen met dit tpoic in mind. Leonardo kan niet alles doen denk ik

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.