Ga naar inhoud

14 lompste uitspraken van Jeremy Clarkson


IvoZ3

Aanbevolen berichten

'Als je echt gek bent, waarmee ik bedoel dat je 's ochtends wakker wordt en denkt dat je een ui bent, dan alsjeblieft, hier is je auto!'
- Over de BMW Z3
Kleine mensen. Wanneer je een auto gebruikt heb, zet de verdomde stoel terug, zodat mensen het daarna kunnen gebruiken.'
- Via Twitter

'De enige persoon die er ooit goed uit zag in zo'n auto is Adolf Hitler.'
- Over een vierzits cabrio

'Op een typisch Franse manier geeft-ie gewoon op! Een beetje zoals de Fransen met de Duitsers deden.'
- Over het stuurgedrag van de Renault Clio V6

'Wat ik me nou afvraag. Als je nou zoveel moeite hebt gedaan om een chemische bom te maken, waarom zou je hem dan laten ontploffen in een bus uit Preston?'
- Over een vermeende terroristische aanslag op een bus in 2012

'Ik zou ze allemaal afschieten. Ik zou ze naar buiten nemen en ze executeren onder toezicht van hun families'
- Over ambtenaren in publieke functies in 2011

'Ik begrijp busbanen niet. Waarom moeten arme mensen sneller op plekken zijn dan ik?'
- Tijdens een uitzending van Top Gear over zijn favoriete onderwerp

'Als alle wezens op aarde dezelfde grootte waren geweest, dan zou een kreeft de kleinste hersens hebben. Maar toen vond iemand Wayne Rooney uit.'
- Over de Engelse voetballer die niet bepaald een lampje is.

'Ze zijn in Amerika gemaakt, natuurlijk, zodat vette Amerikanen naar de koelkast kunnen zonder energie te gebruiken.'
- Over zijn andere favoriet, de Segway

'Super cars behoren over Arthur Scargill heen te rijden en nog een keer voor de zekerheid. Ze zijn ontworpen om poolkappen te doen smelten, de armen te doden, grondwater te vervuilen, de ozonlaag te vernietigen, om dieren te decimeren, om de Falkland eilanden te heroveren en om de hele derde wereld te transformeren in één enorme, onbewoonbare woestijn. En dat allemaal voordat ze alle olie in de wereld hebben opgemaakt.'
- Over zijn eigen visie op de functie van vlotte mobiliteit

'Als we eerlijk zijn over HIV, dan is het maar een zielig virus. Het kan maar zes seconden leven in open lucht en doet in tien jaar wat ebola binnen tien dagen heeft opgelost.'
- In een uitleg over de verschillen tussen twee dodelijke ziektes

Tijdens een Top Gear uitzending in Birma, waarin slope zowel kan worden vertaald als 'helling', maar ook als 'spleetoog'.

'Deze auto is nog leuker dan de complete Franse luchtmacht die in een vuurwerkfabriek crasht.'
- Over de Lotus Elise

'Mensen denken: "Oh, zij moet mooi zijn." Maar dat is het niet - ze ziet eruit als een gekookt paard'
- Over actrice Sarah Jessica Parker

'Het is als God die echt heel ongewone seks heeft... hij zou met een wc-rol geleverd moeten worden.'- Over de Ferrari 430 Scuderia'

'Het probleem met tv-bazen is dat ze altijd in hun hoofd hebben dat wanneer de ene presentator een blonde heteroseksuele man is, de ander meteen een zwarte, lesbische moslim moet zijn.'
- Over het type collega dat hem deze week op non-actief zette
Link naar reactie
  • Administrator

En ja, van mij mag hij net zo bout doen als hij zou willen. Het is een soort van standup comedian programma maar dan telkens met dezelfde comedians. En die kunnen ook altijd alles zeggen.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Jeremy mag van mij zeggen wat ie wil [lomp of niet] maar wij houden ons op het forum aan de 10 geboden. Wel zo prettig. Hij is toch niet zo mijn vriend terwijl de auto's wel leuk waren.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.