Ga naar inhoud

Z4 (E85) Xenon en Angel Lights ipv Xenon origineel


haroldv

Aanbevolen berichten

Hoi,

Ik lees op divers sites wel e.e.a., maar heb er niet echt een goed gevoel bij, dat het allemaal goed gaat.

Twijfel over de kwaliteit en ik vind het meeste over de omwisseling zonder xenon.

En kan me voorstellen dat het voor meerdere interessant is, want die oranje knippers (pre-LCI) is niet echt mooi.

Misschien dat iemand met know-how een 'samenvatting' oud kan maken, als DIY?

Mijn vragen zijn dus:

- bestaat er een degelijke (zonder foutcodes) XENON set met Angel lights en witte knippers, die er origineel uitziet?

- wat is mijn huidige Xenon-set ongeveer waard?

Iemand ervaring/degelijk advies? Alvast bedankt. (Ik wil volgend jaar hoger scoren met de foto-wedstrijd :muur: )

Groeten,

Harold

Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Faceliftlampen kopen en de aansluiting aanpassen ,met weerstanden ervoor vanwege de checkcontrol.

Het is te doen maar wel veel gedoe.

Op het forum staat een hele verhandeling over het aanpassen van lampen door ze open te maken en de oranje knippers te vervangen door witte.

Angeleyes kunnen er dan ook gelijk is,maar dan moet je wel een extra set lampen op de kop tikken.

Std xenonset met oranje knippers word een paar honderd voor gevraagd op ebay ga maar kijken (je zou verwachten dat je dat al gedaan had) maar er is weinig vraag naar denk ik.

Link naar reactie
  • Administrator

En als ik je post zo lees overweeg je ook niet originele / aftermarket koplampen. Kan prima en staat ook best oke, maar voor zover ik weet is daar geen (fatsoenlijke) xenon variant van. Als je dat wilt moet je dus ook zelf aan de weer met bedrading, weerstanden, etc.

Link naar reactie

Het gaat mij om xenon naar xenon lci +angel eyes.

Ik dacht dat ik dan juist geen extra weerstanden etc hoefde te monteren, omdat ik al xenon heb.

Helaas is daar dus geen easy swap voor, helaas. Balen.

Ding opensnijden durf ik niet aan en als de huidige sets weinig waard zijn, dan hou ik ze liever, voor het 'originele'

Ik vond op een Engels forum, wel deze:

http://spyderauto.com/product.php?mode=cs&id=PRO-YD-BMWZ403-HID-C&car_make=BMW&car_model=Z4&car_year=2003&t=-BMW-Z4-03-08-Projector-Headlights-Xenon-HID-Model-Only-(-Not-Compatible-With-Halogen-Model-)-(-Delete-Stock-HID-Unit-)-LED-Halo-Chrome-High-H1-(Included)-Low-H1-(Included)

Lijkt simpel, iemand bekend mee?

aangepast door haroldv
Link naar reactie
  • Administrator

^Ze lijken er op, maar het zijn niet dezelfde. Degene die ik had waren oorspronkelijk halogeen en zijn aangepast tot xenon. Die van Spyder zien er wel ongeveer hetzelfde uit. Ik wist niet dat die er ondertussen ook als hapklare xenon variant zijn. Weer wat geleerd ...

Ik zie op internet wel vooral Amerikaanse aanbieders van deze variant.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.