Ga naar inhoud

Kofferrekje en hardtoprek


Aanbevolen berichten

Vrienden,

Na de verkoop van mijn geliefde Z3 heb ik nog twee dingen liggen die mogelijk interessant zijn voor de liefhebber:

Een universeel kofferrekje die zo op een klep van Z3 past. De klemmen heb ik afgewerkt met leer, dus beschadigingen zijn nagenoeg uitgesloten. Diverse malen gebruikt met een Samsonite richting Italië. Alle boutjes en moertjes van RVS. Vraagprijs: 50 euri

Voor diegene die nog geen opslagmogelijkheid heeft om in het voorjaar zijn hardtop weg te zetten, een steun op zwenkwieltjes.

Vraagprijs: ook 50 euri.

Wie helpt mij er vanaf?

Met vriendelijke groet,

Carl

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

@ Rene. Het rekje gaat naar België.

@ 2.5SI. Je hebt niets gemist, want ik heb m'n Z verkocht via MP. Sinds een half jaar zijn mijn vrouw en ik met pensioen en twee auto's was een beetje teveel van het goede. Helaas heb ik de leukste verkocht en de meest praktische gehouden. Maar het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan: na 21 jaar motor rijden en bijna 4jaar Z3, rijd ik nu op een Vespa GTS300. Heerlijk relaxed en hij bevalt me prima.

Zoals jullie allemaal zien is het rekje dus weg en heb ik nog de hardtop steun over. Wie kan ik hier nog blij mee maken?

Grtz,

Carl

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Beste Carl,

Ik heb interesse in de hardtop steun. Ik heb je een PM gestuurd.

Met vriendelijke groet,

Paul

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.