Ga naar inhoud

ter info Z4 M coupé


Tony

Aanbevolen berichten

Vandaag Z4M coupé tegengekomen die te koop staat.

Ik moest vandaag in café zijn voor mijn werk , in Zelzate. Naast café stond een Z4M coupé op de oprit.

Toevallig met eigenaar aan de praat geraakt. Is oudere man , heeft eerst met Z3 gereden , dan Boxster , en dan zou het een Carrera of een Z4M worden. Uiteindelijk heeft hij Z4M nieuw gekocht.

Nu heeft de man last van zijn rug en wil hij Z4M verkopen. Is bij BMWdealer geweest maar die biedt hem te weinig , dus blijft hij maar rijden met zijn M. Maar moest er iemand toevallig langskomen en deze zou interesse hebben is M te koop.

Hij wil auto niet op 't net zetten . Aangepast op vraag van EMI

Toen ik vroeg hoeveel hij nog wou hebben sprak hij van 25000 , mr ik ben bijna zeker dat je er een paar duizend kan van afknabbelen. Wagen heeft 38000km , bwjr ben ik vergeten :-S en heeft dus maar één eigenaar gehad.

Foto's op Facebook Z3 forum

Ik hoop ooit zo'n Z3M tegen te komen :-P

aangepast door bojan
Link naar reactie
  • Reacties 2
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.