Ga naar inhoud

Inter Action Mesh


Guido

Aanbevolen berichten

Iemand ervaring met het merk Inter Action? De Mesh II velgen zijn erg mooi! Ben wel benieuwd of iemand er ervaring mee heeft? Ze zijn voor dagelijks gebruik.

Link naar reactie
  • Reacties 6
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Administrator

Ik zou bijna vragen: wie niet. Er reden hier op het forum minimaal 8 sets Mesh II rond. Ik heb er daar zelf twee van gehad, zij het op een z4. 17 inch voor in de winter en een 19 inch breedset voor in de zomer.

Prima set voor niet al teveel geld. Voordeel van de rvs lip is dat als die beschadigt, dat er geen vocht of zoiets onder je blanke lak komt, want die heeft geen blanke lak.

Ik heb ze alleen maar weer van de hand gedaan omdat ik wel van wat variatie hou. Mijn 19 inch set is nu bij JMAR, de 17 inch weet ik niet (verkocht aan Roodkapje).

Wat zou je nog meer willen weten?

Link naar reactie

Thanks voor de reactie! :) Ik wil gaan voor de 17 inch. Vroeg me af of de velgen mooi blijven bij gebruik in de winter en of er iets bekend is over de veiligheid. Veel velgen hebben bijvoorbeeld zo'n TUV keurmerk. Volgens mij valt het gewicht van de velgen wel mee tov 16 inch stock BMW velgen?

Is Roodkapje dealer van inter action velgen?

Link naar reactie

Ik heb ze er nu 2 jaar op zitten en bevallen goed, wel elke week even met een zacht sopje schoon maken ook goed tussen de spaken dan blijven ze als nieuw, weet eigenlijk niet wat ze s'winters doen want dan heb ik er een andere set erop zitten....wel gelijk een BMW logo er op zetten natuurlijk he ?

Link naar reactie
  • Administrator

Bij gebruik in de winter loop je als je het zout er niet meteen afhaalt wel het risico dat de harten gaan bladderen. Maar dat geldt voor heel veel after market velgen. Ruud is geen dealer, maar kan vast een setje voor je op de kop tikken.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.