Ga naar inhoud

Europatour III Toscane 2015 - Periodepoll


BMW-Z-CSi

Europatour III Toscane 2015 - Periodepoll  

7 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke periode schikt het beste?

    • 2 t/m 10 mei - (meivakantie)
    • 20 t/m 28 juni
    • Geen voorkeur, allebei de perioden prima


Aanbevolen berichten

  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Helemaal waar. Het is een statistisch gebaseerde keuze.

Maar ik ben dus vooralsnog ook beschikbaar op de mei periode (of ik moet meegaan met bad pritt..). M'n agenda is uiteraard nog leeg voor dat jaar :wink:

aangepast door GuidoK
Link naar reactie

Vroeger ieder jaar 2 x per jaar naar Toscane gegaan. Ben dit jaar, eind april begin mei naar Toscane gegaan en de week ervoor alleen maar regen! In de meivakantie is er minder kans om iets te vinden.

Dus 20/28 juni heb je een grotere kans. Enne ...boven Siena zijn er prachtige kronkelwegen aarrgghh!!! :punk:

En eigenlijk mag je Bologna :book: niet missen alleen in het centrum is het slecht parkeren.

Link naar reactie
  • Administrator

Ik moet er een klap op geven want wil hotel definitief maken. Het wordt juni.

Het zit tegen de zomervakantieperiode aan Nick, niet eerder klaar toevallig met school? Tony, is het niet een idee om 1 of 2 dagen later te komen? Wij overnachten 1x, zijn zondag in Toscane. Het in principe prima te doen in 1 dag en jullie wonen natuurlijk al wat zuidelijker. Laat maar weten.

Hier mag een slotje op. Verder discussiëren of je het er wel/niet mee eens bent, mag in het aanmelddraadje :P

aangepast door BMW-Z-CSi
Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.