Ga naar inhoud

Hartge Z3 V8 voorbumper


Aanbevolen berichten

De kenner hoef ik niet uit te leggen waar het om gaat.
(Naar mijn weten) Ontworpen voor de Hartge Z3 V8 modellen (4.7 en 5.0, roadster en coupe).
Zoals sommigen van jullie wel weten is er ooit één Hartge Z3 M Coupe 5.0 V8 gemaakt.
Ik heb Hartge gemaild om het productieaantal van de bumper op te vragen, maar dat
wilden ze helaas niet prijsgeven. Als ik een gok zou moeten doen denk ik dat het maximaal om enkele
tientallen exemplaren gaat. Op internet kan ik alleen foto's vinden van één V8 coupe en één roadster.
Laat ik het anders zeggen, de kans dat deze bumper nog een keer te koop wordt aangeboden is nagenoeg nul.

De bumper past in ieder geval op een Z3M, en dus ook op alle modellen waar een Z3M bumper op past.

Bumper is nieuw/ongebruikt. Onbeschadigd, op een heel klein hoekje na (zichtbaar op de laatste foto),
dat echter aan de binnenkant zit en daardoor niet zichtbaar is wanneer de motorkap gesloten is.

Roosters/grille is aanwezig (2x links en 1x rechts).

Foto's van de Hartge Coupe zijn hier te vinden:
http://www.bimmerportal.nl/forum/viewtopic.php?f=533&t=16587

En dan de foto's van de bumper:
DSC06386.jpg

DSC06387.jpg

DSC06425.jpg

DSC06427.jpg

DSC06424.jpg

DSC06420.jpg

DSC06419.jpg

DSC06418.jpg

DSC06393.jpg

DSC06409.jpg

Gewone prijs: €600
Forum prijs: €550

Bij interesse of vragen graag PM :).

M.v.g. Jochem

aangepast door Mus
Link naar reactie
  • Reacties 4
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

  • 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.