Ga naar inhoud

Z4 / Z3 roadster + kinderwagen? Iemand suggesties?


Aanbevolen berichten

  • Administrator

Mensen, ik heb een spoedeisende vraag.

Een van mijn beste vrienden - niet actief hier op het forum - heeft ook een Z4 roadster. Die is niet alleen belangrijk voor hem omdat het een mooie auto is. Wij hebben hem samen gekocht op de sterfdag van een goede vriend, met ook een passie voor auto's. Binnen een jaar is ook nog eens zijn moeder overleden. Veel ellende dus en de Z4 was in die periode zeker een troost.

Nu breken mooie tijden aan: nieuw huis en (hoog)zwangere vriendin, maar de kinderwagen die ze nu hebben bleek gisteren niet achterin de Z4 te passen (ook niet in gedemonteerde toestand). Als er geen kinderwagen wordt gevonden die wel past, is het een reeel scenario dat de Z4 toch het veld zal moeten ruimen. Dat zou met ontzettend veel pijn in het hart zijn vanwege de emotionele waarde ervan.

Daarmee dus de vraag: wie weet er (liefst op basis van eigen waarneming) een kinderwagen die wel past in een Z4, of beter nog in een Z3 roadster, want dan past deze zeker in een Z4.

Link naar reactie
  • Reacties 9
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is dat niet eerder een wandelwagen dan een kinderwagen (met wieg)

Ik denk dat hij zal moeten gaan denken aan een Bugaboo, mijn zusje had hetzelfde probleem met haar Mini, en dat was de enige die er in pastte.

Link naar reactie
  • Administrator

... komt de keuze wie van de twee laat je beteuterd achter op de trotior ...... :hypocritesmiley:

Dat loopt wel los; papa heeft de Z4 en ze passen met zijn drieen (+ kinderwagen) in mama's auto. Maar papa moet als hij alleen op stap gaat met babylief de kinderwagen ook mee kunnen nemen.

Link naar reactie
  • Administrator

Dank; ik zal de tip meteen doorgeven. :clapping: Hij is wel "aan de bovenkant van de markt" qua prijs, maar dat kinderwagens zijn sowieso duur viel mij op

Link naar reactie

Afgezien van de kinderwagen met mandje of bak kun je een baby alleen in een maxi cosi vervoeren, omgedraaid op de voorstoel. De lieftallige vriendin gaat dus niet mee kunnen of meer realistisch is dat de de man thuis blijft. Als de zzzz de enige auto is dat heb je wel een issue

Link naar reactie
  • Administrator

Nee, dat is het punt gelukkig niet. Er is ook een auto waar het gezin in past. Dit is echt alleen voor vader-dochter quality time.

Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.