Ga naar inhoud

speling op buitenspiegel


lekkie1977

Aanbevolen berichten

Goede avond,

Ik was gisteren weer heerlijk aan het touren helaas kwam ik er toen achter dat mijn linkerbuitenspiegel wel erg veel schokte toen ik op de snelweg aan het rijden was. Op zich zit de spiegel volgens mij nog wel aardig vast maar er zit speling tussen het voetje en de spiegel (ook wel hier flapoor genoemd). Waarschijnlijk moet die spiegel ooit vervangen worden of gereviseerd worden maar is het ook mogelijk om de spiegel vaster op het voetje? Nu wiebelt het wat en zit er dus speling tussen.

hier twee foto's van de spiegel:

https://picasaweb.google.com/110396820943537354160/Buitenspiegel#6025586242018517042

https://picasaweb.google.com/110396820943537354160/Buitenspiegel#6025585741307837554

Wat raden jullie hieraan? Laten maken bij dealer of ander adresje? Zelf ben ik meer van het rijden dan klussen ;-)

Link naar reactie
  • Reacties 17
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

@lekkie1977

Volgens mij zitten hier genoeg klanten van Spiegelwelt. De site verwijst ook naar dit forum. Op mijn vorige ZZZ had ik ook spiegels van Spiegelwelt. Prima gast en goed te doen. Je houdt wat goed is van je oude spiegel en dat zet je over op de nieuwe. En je hebt dus veel keus bij Spiegelwelt. Chromen voetjes, kunstofvoetjes (die had ik), gerepareerde spiegels die je omruilt tegen de jouwe enz.

Ik heb een goede ervaring met hem.

Succes!

Link naar reactie

Goede ervaring met hem, alleen de kleur komt niet altijd helemaal overeen. Nu had ik toevallig toch een spuitklusje aan de Z destijds, dus gelijk even laten meenemen.

Link naar reactie

Wat handig is; als je toch de buitenspiegels op een nette manier eruit haalt (en daarbij de binnenbekleding van de deur netjes los maakt) gelijk de raamgeleiders vervangen :-)

Ook hier voor staat ergens een how-to en op ebay zijn de onderdeeltjes makkelijk te vinden

Ik heb het zelf ook gedaan en is best goed te doen mits je het met beleid doet..

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Nee de bekleding hoeft ook niet los, maar als je daar toch bezig bent (als je pech hebt zakt je kabeltje in de deur) kun je net zo goed de raamgeleiders mee pakken.

Maar ach, wat je zelf wilt ;-)

Het staat trouwens ook als tip in de how-to ;-)

aangepast door MarliesRoy
Link naar reactie

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.