Ga naar inhoud

BMW backstage 21 juni Doetinchem


Aanbevolen berichten

Noteer in je agenda: zaterdag 21 juni 11.00 uur!!! :clapping:

Bij meerdere mensen al bekend, de BMW backstage dagen.

Ik heb contact gehad met de BMW dealer in Doetinchem om te kijken of we met meerdere ZZZ(Z)jes (en ook andere types) tegelijk aan kunnen schuiven.

Hier werd zeer enthousiast op gereageerd, daarnaast kom ik daar wel eens over de vloer en heb er goede ervaringen aan over gehouden.

Reken op 1/2 uur aan vakantiecheck voor je auto en advies (dus geen verplichting) inzake aanpassingen. Daarnaast natuurlijk gezelligheid met overige ZZZ(Z)/BMW rijders.

Wil je mee? We maken er eventueel een leuk ritje vanaf Arnhem naar Doetinchem van.

Je dient je aan te melden via een site (kun je per PM bij mij opvragen) en daarnaast je kenteken naar mij te sturen in een PM om zodoende zo veel mogelijk mensen tegelijk op de brug te kunnen zetten.

Zorg dat je op korte termijn reageert als je mee wilt want anders kan het zijn dat je niet in dezelfde pool komt te vallen.

Enthouzzz(z)iasten:

-MarliesRoy (aangemeld en kenteken door gegeven)

-Duikie (aangemald en kenteken door gegeven)

-JMAR (aangemeld en kenteken door gegeven)

Link naar reactie
  • Reacties 3
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.